بیانی: نباید از استقلال توقع زیادی داشت/ قهرمانی، نیمکت قوی می‌خواهد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برتری آبی‌ها در گام نخست بسیار مهم بود اما باید قبول کرد که جواد نکونام برای تغییر و تنوع تاکتیکی در تیمش، ابراز ندارد و نباید توقع زیادی از تیم در فصل جاری داشت.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد وضعیت استقلال، اظهار داشت: اصلا نقل‌وانتقالاتی نداشتیم. فصل قبل هم شانس اول قهرمانی بودیم؛ اما چند هفته آخر نتوانستیم امتیاز بگیریم. امسال نیز چند روز درگیر دروازه‌بان تیم ملی بودیم که به استقلال بیاید. در حساس ترین فصل نقل‌وانتقالات نفرات هیئت مدیره باشگاه تغییر کرد. با این حال بازیکنان برابر صنعت نفت باغیرت بازی کردند و با کمترین امکانات توانستند، ۳ امتیاز حساس اول را بگیرند. به نظرم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید به جز۱۱ بازیکن اصلی، یک نیمکت قوی داشته باشد.امیدوارم نیم فصل دوم مدیران بتوانند بازیکن به خدمت بگیرند.

وی ادامه داد: بازیکنان کار بزرگی انجام دادند و هیچ هواداری فکر نمی‌کرد استقلال در بازی مقابل صنعت نفت پیروز شود. تمام بازی‌های استقلال سخت است؛ چون این تیم نتوانست اسکلت خود را حفظ کند. نمی‌توانیم بگوییم با یک یا دو پیروزی برای قهرمانی می‌جنگد و نباید این فصل از استقلال انتظار زیادی داشت.

بیانی: نباید از استقلال توقع زیادی داشت/ قهرمانی، نیمکت قوی می‌خواهد

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: فصل قبل تیم بعد از ۵ هفته شکل گرفت. ضمن اینکه بازیکنان تاثیرگذاری هم داشتیم؛ اما این فصل جدید با مربی جدید و با تاکتیک جدید فصل را شروع کردیم. خداراشکر در بازی اول لیگ نتیجه گرفتیم. البته تاکتیک جدید ابزار می‌خواهد که متاسفانه تیم ابزار آنچنانی ندارد. نسبت به فصل گذشته هم افت شدیدی داشتیم. متاسفانه بهترین خط حمله فصل گذشته را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنانی را در این پست جذب کنیم.

بیانی درباره حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی گفت: فوتبال حرفه‌ای شده و هر کسی بتواند به تیم کمک کند، باید حضور داشته باشد. هاشمی نسب و نکونام سالیان سال در کنار هم بوده‌اند و از خصوصیات یکدیگر آشنایی دارند. قطعا حضور هاشمی نسب می‌تواند حاشیه‌های کنار زمین را کنترل کند تا اتفاقات فصل قبل تکرار نشود. چون فصل قبل در هر بازی نیمکت استقلال دچار حاشیه می‌شد.

وی در مورد نارضایتی نکونام از شرایط باشگاه، گفت: طبیعی است که نکونام ناراضی باشد. چون مشکلات استقلال به بی‌ثباتی مدیرتی باشگاه برمی‌گردد و این مساله در نقل‌وانتقالات به تیم آسیب وارد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha