۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85197083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دیلم: خبرنگاران در شور و هیجان بخشیدن به انتخابات ایفای نقش کنند

گناوه – ایرنا – فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: خبرنگاران به واسطه جایگاه و منزلتی که در جامعه دارند، در زمینه شور و هیجان بخشیدن و فراهم کردم مشارکت گسترده و پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسدی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات این دوره از مجلس بسیار مهم و با اهمیت است که از خبرنگاران انتظار داریم با توجه به وقت کم، مردم را تا روز آخر برای ثبت نام دعوت و در مشارکت هرچه بیشتر اقشار جامعه در پای صندوق های رای بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: از تمام اقشار و تمامی گروه‌ها و جوان های خوش فکر و باسواد از طیف‌های سیاسی و تفکرهای متفاوت در این ماراتن عظیم سازندگی کشور دعوت می شود که حضور پیدا کنند.

فرماندار دیلم تصریح کرد: مجلس خانه ملت است و تمام جوانانی که فکر می کنند به نوعی می توانند در این عرصه ورود داشته باشند، ثبت نام و مشارکت کنند.

اسدی ادامه داد: مشارکت عمومی مردم در ثبت نام در وهله اول و همچنین مشارکت پرشور در پای صندوق های رای با انتخاب فرد اصلح با یک رقابت ، سلامت، امنیت و شرکت گسترده که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، بسیار مهم و حائز اهمیت است و خبرنگاران در این زمینه اطلاع رسانی داشته و منتشر کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران با تبلیغاتی که دشمن علیه نظام برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات در دست برنامه دارد، با قلم خود خنثی کنند.

اسدی با اشاره در پیش بودن هفته دولت از خبرنگاران این شهرستان خواست تا برنامه ها و پروژه های مهمی که قرار است در طول این هفته انجام شود، به خوبی به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار دیلم: خبرنگاران در شور و هیجان بخشیدن به انتخابات ایفای نقش کنند

فرماندار دیلم بیان کرد: افتتاح و اجرای پروژه های مهمی برای این شهرستان در هفته دولت پیش بینی شده است که حضور و انتشار آنها توسط خبرنگاران، امیدآفرینی برای مردم خواهد کرد.

وی از مردم نحیب و متمکن این شهرستان خواست به توسعه و پیشرفت این منطقه با سرمایه گذاری در حوزه های صنایع و اقتصادی کمک و مشارکت خوبی داشته باشند.

اسدی تصریح کرد: سرمایه گذاری در امر صنایع و اقتصادی می تواند کمک شایانی در رفع بیکاری ئ ایجاد اشتغال جوانان و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر منطقه کند.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و یادوخاطره شهدای رسانه بخصوص شهید محمود صارمی، گفت: خبرنگاران در این برهه که دشمنان جنگ روایتی و رسانه ای با هدف ناامید کردن مردم در جامعه و تضعیف نظام و انقلاب به راه انداخته اند، نقش خود را بخوبی ایفا کنند و با قلم شیوای خود و نگاه تحلیل گرانه جلوی آنها بایستند.

فرماندار دیلم افزود: از خبرنگاران این شهرستان انتظار داریم که در امیدآفرینی و روایت گری صحیحی از انقلاب و نظام به مردم تلاش و همت مضاعف کنند.

وی تصریح کرد: مشنور اخلاقی رسانه ای توسط خبرنگاران رعایت و همچنین احکام شرعی و اخلاقی را مطالعه و بررسی کنند.

فرماندار دیلم: خبرنگاران در شور و هیجان بخشیدن به انتخابات ایفای نقش کنند

اسدی به توصیه های رهبری در خصوص نظم خبر آسان گفت: کسانی که قلم می زنند ، هر مطلبی را منشتر نکنند و قبل از آن تحقیق و از منابع موثق اطلاعات لازم که در خبر نیاز است، بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم در این نشست اظهار کرد: خبرنگاری بی تردید یک واژه مقدس بوده و جایگاه والایی در جامعه دارند.

محمدامین خلیجی افزود: وظیفه خبرنگاران ، پیام آوری همان رسالتی بوده که انبیا انجام می دادند و بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در این برهه که نظام در برابر جنگ روایت های دشمن قرار دارد ، خبرنگاران با قلم شیوا و زیبا و نگاه تحلیل گرانه و منطقی و عادلانه ، فرصت سوء استفاده را از آنها بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: خبرنگاران این شهرستان همواره پای کار بوده اند و در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداشته اند و شایسته تقدیر هستند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha