بی‌نظمی و بی‌برنامگی موجب کاهش بار علمی دانشگاه آزاد شده است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی نظمی حاکم بر دانشگاه آزاد در چند سال اخیر مشهود است،گفت: کاهش تعداد دانشجویان منجر به کاهش دریافت شهریه و بی‌نظمی و بی‌برنامگی این دانشگاه شده است.

« شهریار حیدری » در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد عملکرد علمی دانشگاه آزاد گفت: در محیط دانشگاه آزاد، دانشجویان در مواردی بدون بار علمی رتبه و مدرک می گیرد که این امر به اعتبار علمی و آینده کشور لطمه می زند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی نظمی حاکم بر دانشگاه آزاد در چند سال اخیر مشهود است، گفت: دانشگاه آزاد برنامه‌ای برای بهبود این وضعیت ندارد.

نماینده مردم غرب کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد منجر به کاهش دریافت شهریه و بی‌نظمی و بی‌برنامگی دانشگاه آزاد شده است.

حیدری با اشاره به وضعیت نامناسب دانشگاه آزاد اظهار داشت: هیات امنای دانشگاه فکری اساسی باید با نگاهی واقعی و علمی آینده نگری کند، ادامه این روند تبعاتی مانند بی سوادی، کم سوادی و مدرک گرایی را به همراه دارد که تاثیر غیر قابل جبرانی بر وضعیت علمی کشور به جای می‌گذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha