۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85197490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله پارچه قاچاق ۴۰ میلیارد ریالی در جلفا کشف شد

۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85197490
محموله پارچه قاچاق ۴۰ میلیارد ریالی در جلفا کشف شد

تبریز- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ۶۵۶ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان جلفا کشف و ضبط شد.

سردار علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر اطلاع رسیده مبنی بر نگهداری پارچه‌های قاچاق در جلفا، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اشرافیت اطلاعاتی و با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی شهرستان محل دپو پارچه های قاچاق را شناسایی در بازرسی از محل تعداد ۶۵۶ طاقه پارچه قاچاق فاقد اسناد مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله توقیف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این ارتباط ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می‌شود، اظهار کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار محمدی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha