۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85197711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران با جهاد تبیین خدمات نظام را بازگو کنند

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه دستاوردها و خدمات خوب نظام و دولت را برای مردم بازگو کنند که این اقدام در راستای جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ "علی‌اصغر فارسی" عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدام خبرنگاران در راستای خنثی‌سازی نقشه دشمن، جهاد در راه خدا و تحقق جهاد تبیین است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی یادآوری کرد: پس از ۱۰ سال دولتی روی کار آمد که تلاش مضاعف و جهادی برای حل مشکلات دارد و تاکنون موفقیت‌های بزرگی را در حوزه‌های مختلف کسب کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه با مشکلاتی فراوانی که از سال‌های قبل باقی مانده بود، هر دولت دیگری بود، بیشتر از چهار یا پنج ماه دوام نمی‌آورد تاکید کرد: با اتحاد و همدلی از این بحران‌ها عبور کردیم.

سرهنگ فارسی مذاکرات عزتمندانه را از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم برشمرد و افزود: مذاکراتی که در دولت سیزدهم آغاز شد، برای مصالح مردم و کشور است و مذاکرات ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان نیز از موضع عزت و قدرت است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم، انبار کالاهای اساسی خالی و کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه بود، افزود: در این شرایط سپاه به کمک دولت آمد و دولت سیزدهم با شجاعت تمام، طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را با وجود تبعات فراوان، اجرا کرد که کار بزرگی بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با فراخوان‌هایی در صدد طراحی نقشه‌هایی برای ضربه زدن به نظام و ایجاد فتنه‌های جدید هستند، گفت: فتنه سال گذشته اغتشاشگران در نطفه خفه شد و دشمن ضعیف‌تر از گذشته شده است.

سرهنگ فارسی به خط و نشان‌های سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برای فتنه‌گران و منافقان اشاره کرد و افزود: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با هرگونه فتنه و توطئه دشمنان اندیشیده شده و اجازه هیچگونه ناامنی و تعرضی به دشمنان نمی‌دهیم.

همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه داریم

وی همچنین برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی استان برشمرد و بیان کرد: در راستای برگزاری این کنگره برنامه‌ها و یادواره‌های متعددی همچون یادواره ارتش برگزار شد و مدال‌های سرو به یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام شهرستان ملایر اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای این شهرستان را از دیگر برنامه‌ها در راستای کنگره هشت هزار شهید استان عنوان کرد و گفت: همه ما در مسیر یک هدف مشترک حرکت و تمام تلاش خود را باید برای خدمت‌رسانی به مردم صرف کنیم.

سرهنگ فارسی مطالبه‌گری را یکی از وظایف مهم خبرنگاران برشمرد و تاکید کرد: هیچگاه از مطالبه‌گری دست برندارید و در کنار نقاط قوت، نقاظ ضعف را نیز بیان کنید و راهکار ارائه دهید.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران می‌توانند به مسئولان راهنمایی و مشاوره دهند و بازوی توانمند مدیران برای رفع مشکلات باشند، ادامه داد: در مقطعی که انتخابات مجلس را در پیش‌رو داریم، همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha