۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85197763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر ۲ شهید کردستانی به فرزندانش پیوست+فیلم

۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85197763
مادر ۲ شهید کردستانی به فرزندانش پیوست+فیلم

سنندج- ایرنا- حاجیه خانم "مستوره ضیایی" مادر شهیدان والامقام "فرهنگ و اسماعیل کرمی" پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در سریش آباد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا، حاجیه خانم مستوره ضیایی که ۲ فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، امروز یکشنبه دار فانی را وداع گفت.

پیکر این مادر بزرگوار ساعت ۱۰ صبح تشییع، تدفین و بعد از اقامه نماز در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای سریش آباد خاکسپاری شد.

شهید فرهنگ کرمی هفتم شهریور ۱۳۳۹ دیده به جهان گشود و ۲۸ آبان ۱۳۵۹، به عنوان بسیجی در جبهه حضور و در "کنجان چم" ایلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرزند دیگرش شهید اسماعیل کرمی متولد ۶ بهمن سال ۱۳۵۰، دوم مرداد سال ۱۳۹۰ در مرز اشنویه در با درگیری با گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسید.

رئیس بنیاد شهید شهرستان قروه در مراسم تشییع " مستوره ضیایی" اظهار کرد: این مادر، فداکار و بسیار صبور بود که ۲ فرزند عزیزش را فدای ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت کرد.

مهدی مظفری افزود: مرحومه همیشه افتخار می کرد که فرزندانش در راه تحکیم انقلاب اسلامی و امنیت کردستان به شهادت رسیده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی فدایی امام جمعه و مسئولین شهر سریش آباد هم در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان فرهنگ و اسماعیل کرمی را تسلیت گفت.

سریش آباد در هفت کیلومتری شمال قروه قرار دارد. قروه نیز در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha