۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85197784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی اردستان ۴۰ درصد کاهش یافت

کاشان - ایرنا- رییس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: در سال جاری ورودی پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و در مجموع ۲۳۹ پرونده تخلف به این اداره وارد و رای صادر شده است.

به گزارش ایرنا، امید سلامی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: تعزیرات حکومتی در سه بخش، کالا و خدمات، مسائل بهداشتی و قاچاق کالا و ارز وظیفه رسیدگی داشته که در موضوع کالا و خدمات از ابتدای سال تا کنون ۷۷ پرونده، مسائل بهداشتی ۱۷ پرونده و قاچاق کالا و ارز ۱۴۵ فقره پرونده وارده داشته و به آنها رسیدگی شده است.
وی اظهار کرد:اداره تعزیرات حکومتی در رسیدگی به پرونده ها ،قصد بردن آبروبری کسی را ندارد، ما فقط قانون را اجرا می کنیم و در این ارتباط متخلفان در موضوع کالا و خدمات، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، قاچاق کالا و ارز ۷۰ میلیارد ریال و موارد بهداشتی ۴۳۰ میلیون ریال جریمه شده اند.
رییس اداره تعزیرات حکومتی اردستان بیان کرد: مردم بدانند این اداره وظیفه بازرسی و نظارت بر بازار را ندارد و تنها وظیفه رسیدگی برعهده ماست و اگر در گشت های مشترک شرکت می کنیم به منظور حضور و همکاری است ، این امر به سرعت انجام شده و هیچ پرونده رسیدگی نشده نداریم.
سلامی گفت: تقویت نظارت و بازرسی مستمر و موثر از مهم ترین دلایل کاهش ورودی پرونده ها به تعزیرات حکومتی است که‌ توسط واحد های مربوط و به طور یکسان در همه حوزه ها انجام شده است.
وی اظهار کرد:این اداره با توجه به استعداد و ظرفیت مناسبی که دارد می تواند به پرونده های بیشتری رسیدگی کند و می طلبد مراجع نظارتی اعم از اداره صنعت معدن وتجارت، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت ودرمان براساس شیوه نامه ها و وظایفی که بر عهده دارند فعالیت خود را در بازرسی و نظارت افزایش دهند.
رییس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: ما در راستای وظایف و اصالت اصلی خود که خدمت به مردم است تلاش خود را مضاعف کرده و خارج از وقت اداری نیز مشغول خدمت هستیم.
سلامی در خصوص رسیدگی به تخلفات گرانفروشی نانوایی های خشکه پزی افزود: رسیدگی به این موضوع در حوزه کاری ما قرار دارد به شرط اینکه گزارش آن ارسال شود.
وی اضافه کرد: قیمت هرکیلوگرم نان خشک ساده ۳۳۵ هزار ریال و نان با کنجد ۳۷۰ هزار ریال از طرف جهاد کشاورزی اعلام شده، فروش بالاتر از این قیمت تخلف محسوب شده و در صورت گزارش با متخلفان برخورد می شود.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha