۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85197812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمان جهان با ترکیب ناقص در آسیا!

۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبر: 85197812
قهرمان جهان با ترکیب ناقص در آسیا!

تهران- ایرنا- تیم‌های ملی ووشو رده‌های سنی ایران در حالی با ترکیب ناقص راهی مسابقات آسیایی می‌شوند که پارسال به عنوان قهرمانی جهان دست یافته بودند!

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو جوانان و رده‌های سنی آسیا طی روزهای ۲۴ تا ۲۹ مردادماه در ماکائو برگزار می‌‎شود. براین اساس تیم کشورمان، امشب و تنها با ۱۴ ورزشکار تهران را به مقصد ماکائو ترک خواهد کرد.

فدراسیون ووشو در حالی به اعزام کیفی تیم به مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرده است که سال گذشته در مسابقات جهانی اندونزی توانست برای نخستین مرتبه در مجموع دو بخش تالو و ساندا دختران و پسران به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی جوانان دست یابد.

قهرمان جهان با ترکیب ناقص در آسیا!

به نظر می‌رسد مشکلات مالی دلیل اصلی این تصمیم بوده است. براین اساس از ۶ سهمیه تالو پسران تنها ۲ نفر و از ۶ سهمیه تالو دختران نیز تنها سه ووشوکار اعزام می‌شوند. در ساندا پسران نیز در حالی ۶ ورزشکار راهی محل برگزاری مسابقات می‌شوند که هر تیم هشت سهمیه دارد. تنها در بخش ساندا دختران هر سه سهمیه موجود مسافر ماکائو می‌شوند.

با این اوصاف از ۲۳ سهمیه‌ موجود تنها ۱۴ نفر اعزام می‌شوند و این مساله برای رشته‌ای که از قدرت‌های بلامنازع جهان بوده و سال گذشته به قهرمانی جهان دست یافته، قابل تامل است.

اسامی نفرات اعزامی بدین شرح است:

ساندا پسران/

امیرحسام محمدی، ماهان احمدپورعظیمی، مانی خانه‌کشی، رضا خورشیدی، امیر پریده و سیدعلی میری

سرمربی: علی شیرآقایی

ساندا دختران/

روژان فتاحی، ستایش براتی و دیانا رحیمی

سرمربی: فریناز نذیری

تالو پسران/

سامیار صادقی و محمدطاها صدری

سرمربی: حمیدرضا پارسی مقدم

قهرمان جهان با ترکیب ناقص در آسیا!

تالو دختران/

ثنا پناهی، زهرا بت‌شکن و نرگس شهبازی

سرمربی مریم معماری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha