حدود ٧٠٠ داوطلب در چهارمحال و بختیاری برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با اتمام مهلت پیش ثبت نام، حدود ٧٠٠ نفر در استان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کردند.

محسن حسین‌میرزایی شامگاه یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از این تعداد ۱۱ درصد سهم بانوان و ۸۹ درصد سهم آقایان است.

وی افزود: از مجموع داوطلبان سه درصد دارای مدرک حوزوی، ۱۶ درصد دکتری، ۶۸ درصد کارشناسی (فوق‌لیسانس) و ۱۳ درصد کارشناسی (لیسانس) هستند.

وی تصریح کرد: بیشترین فراوانی پیش‌ثبت‌نام شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری با ۶۰ درصد مربوط به رده سنی بین ۳۰ تا ۴۵ سال است.

حسین‌میرزایی یادآور شد: برای انجام پیش‌ثبت‌نام به محض وصول قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاع‌رسانی سریع، صریح، دقیق، موثر و شفاف برای استحضار مردم شریف و عزیز چهارمحال و بختیاری انجام شد.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این اطلاع‌رسانی‌ها در یک هفته گذشته بسیار گسترده‌تر و پُرحجم‌تر و با روش‌های گوناگون انجام شد که حاصل این تلاش پیش‌ثبت‌نام تعداد بی‌نظیر داوطلبان در استان بود.

وی گفت: به‌همین منظور لازم می‌دانم از ائمه جمعه و جماعات، صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری‌ها، اصحاب رسانه، فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تمامی کسانی که با احساس مسوولیت در این اطلاع‌رسانی گستردهف همت و تلاش کردند تشکر کنم.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: همچنین از تمامی نخبگان، متخصصان، فرهیختگان و صاحب‌نظران متعهد چهارمحال و بختیاری که در لبیک به ندای نایب امام زمان، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (روحی له‌الفداء) و با دغدغه پیشرفت و تعالی استان در مرحله پیش‌ثبت‌نام شرکت کردند تا منجر به افزایش رقابت و مشارکت حداکثری مردم شود، قدردانی و تشکر می‌کنم.

به گزارش ایرنا، پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح ۱۶ مردادماه تا ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۲ مردادماه جاری انجام شد.

کسانی که موفق به پیش‌ثبت‌نام شده‌اند از ۲۷ مهرماه سال‌جاری به‌مدت یک هفته در صورت احراز شرایط لازم می‌توانند برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نهایی کنند.

چهارمحال و بختیاری با ۱۱ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha