۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۴:۰۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85198084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو ارشد حماس: رابطه جنبش با گروه‌های فلسطینی در بهترین حالت است

تهران- ایرنا- خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه گفت که رابطه این جنبش با گروه‌های فلسطینی در بهترین حالت است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، الحیه افزود: رابطه حماس با گروه ‌های فلسطینی و همه اقشار ملت فلسطین در بهترین حالت است و ما آماده فعال ‌سازی کمیته ملی متشکل از گروه‌های فلسطینی برای پیگیری نتایج گفت ‌وگوهای دبیران کل این گروه‌ها هستیم.

وی گفت: حماس با هدف ایجاد وحدت در برابر خطراتی که مساله فلسطین را تهدید می‌کند در نشست گروه‌های فلسطینی شرکت کرد.

۳۰ جولای گذشته (۸ مرداد) شهر العلمین مصر میزبان برگزاری نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی بود که با مشارکت ۱۱ گروه به اضافه ریاست شورای ملی سازمان آزادی ‌بخش فلسطین به منظور بررسی اوضاع داخلی فلسطین و راهکارهای پایان دادن به اختلافات، برگزار شد.

پیش تر اسامه حمدان از اعضای ارشد حماس در گفت وگو با شبکه الاقصی گفته بود: در گفت وگوی دبیران کل گروه‌های فلسطینی در قاهره تاکید کردیم که به همه اشکال مقاومت توجه داریم و قابل قبول نیست که کسی مانع از هرشکل از مقاومت شود.

وی همچنین تاکید کرده بود که در نشست قاهره این درک وجود داشت که مساله فلسطین با چالش بی سابقه‌ای مواجه است و در سایه کابینه فاشیستی بنیامین نتانیاهو باید یک تصمیم واحد فلسطینی وجود داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha