شهرداری بندرعباس، نیم فصل دوم را با بُرد شروع کرد

بندرعباس - ایرنا - تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس شامگاه یکشنبه با نتیجه هفت بر چهار تیم حیات داود گناوه را شکست داد و نیم فصل دوم را با بُرد شروع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته دهم و دور برگشت نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

شاگردان حمید رضایی پور تیم شهرداری بندرعباس با ارائه یک بازی تهاجمی موفق شدند حریف گناوه ای خود را که تا نیمه دوم پابه پای شهرداری پیش می آمد، در نیمه سوم هفت بر سه شکست دهند و در آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با یک برد شیرین به پایان ببرند.

گل‌های تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس را در این دیدار امیرحسین تنیان، احسان درا، شایان جمشیدی سه گل ، حسین لک زایی و ابوالفضل شریف‌پور به ثمر رساندند؛ همچنین گل‌های تیم حیات داود گناوه توسط محمد رضا نیلاب۲ گل، محمد رضا حاجی پور و رضا ندوحی به ثمر رسید.

این مسابقه را ابراهیم کرد، شهریار اسماعیل‌زاده، هاشم امیری و غلامعلی کرمعلی پور قضاوت کردند و ناظر داوری مهد کیوانی بود، نماینده فدراسیون فوتبال حسن فرجی بود. همچنین نماینده هیات فوتبال هرمزگان در این دیدار مهدی جعفری بود.

لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۰ تیم

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیر نظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان از استان هرمزگان، تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، صنعت فرش حداد اصفهان و حیات داود گناوه حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha