۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85198149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای زنجان گرمتر می‌شود

۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبر: 85198149
هوای زنجان گرمتر می‌شود

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است و دمای هوا نیز تغییری محسوسی ندارد ولی طی روزهای پایانی هفته دمای هوا در نقاط مختلف زنجان به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وضعیت جوی طی چند روز آینده در استان پایدار است، افزود: طی روزهای آینده در نوبت بعدازظهر وزش باد مناطق مختلف استان را در بر خواهد گرفت که سرعت آن در برخی مناطق به حد نسبتا شدید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حداقل دما در شهر زنجان بامداد امروز ۱۴ درجه سانتیگراد بود، یادآور شد: دمای فعلی هوای زنجان ۲۰ درجه سانتیگراد است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۴ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۴ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۷ و ۳۲ درجه، آببر ۲۳ و ۳۹ درجه، سلطانیه ۱۲ و ۳۲ درجه، قیدار ۱۵و ۳۱ درجه و ماهنشان ۱۷ و ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha