فرماندار: حدود ۶۴۸ میلیارد ریال اعتبار عمرانی امسال به گیلانغرب اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: ۶۴۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال اعتبار در سال جاری برای اجرا و تکمیل ۸۵ طرح عمرانی به این شهرستان اختصاص یافت.

«وحید محمدی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این اعتبار از محل اعتبارات استانی، سه درصد حاصل از صادرات نفت و گاز و متوازن اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته ۱۰۸ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، ۴۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و گاز، ۱۲۳میلیارد و ۷۶۰ میلیون از اعتبارات قانون متوازن، در حوزه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصادی و امور زیربنایی در قالب ۲۲ فصل و ۸۵ پروژه برای شهرستان در نظر گرفته‌ شده است.

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: به لحاظ محدودیت منابع، مدیران دستگاه‌های اجرایی در بازه زمانی مناسب نسبت به مبادله موافقت نامه ها اقدام کنند.

محمدی ادامه داد: بیشترین اعتبار برای سرفصل های راه، آب و طرح هادی روستاها اختصاص داده شده است و اولویت در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تخصیص اعتبار، پروژه هایی است که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: رویکرد دولت مبنی بر کار جهادی و میدانی همه دستگاه ها است از این رو مدیران موظف به پیگیری مصوبه ها هستند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha