آب مناطق نصر، فرشته و سپهر تبریز امروز قطع می‌شود

تبریز- ایرنا- شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از قطعی آب مشترکان مناطق نصر، فرشته و سپهر تبریز خبر داد.

به گزارش ایرنا، این شرکت روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، با توجه به لزوم عملیات اجرایی تغییر مسیر آبرسانی زرینه رود، امروز مشترکان این مناطق با قطعی آب مواجه خواهند شد.

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این اطلاعیه با پوزش از شهروندان، صرفه جویی در مصرف آب، اجتناب از مصارف غیرضروری و همکاری لازم با این شرکت را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، به دنبال قطعی آب در چند روز گذشته در برخی محلات تبریز، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اعلام کرده است که با تکمیل رینگ آبی کلانشهر تبریز، آب مناطق مرتفع تبریز پایدار می شود.

آب شهرستان تبریز از چهار منبع خط آبرسانی زرینه رود ۵۵ درصد، خط آبرسانی نهند ۱۳ درصد، چاه‌ها (هروی، سعید آباد، قزلجه میدان) ۳۱ درصد و قنات ها یک درصد تأمین می‌شود.

شرکت آب و فاضلاب استان اقدامات پیشگیرانه خود برای جبران کسری آب شرب کلانشهر تبریز را با برنامه ریزی های مناسب کوتاه و بلند مدت انجام می‌دهد تا شهر مشکلی در تأمین آب شرب نداشته باشد اما تا زمانی که تفکرات فردگرایانه بر زندگی اجتماعی ما حاکم است نمی توانیم انتظار اصلاح امور را داشته باشیم و تلاش متولیان تامین آب هم برای مدیریت مصرف آب به جایی نمی رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha