۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85198553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش دانش آموزان خوزستانی در جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی

اهواز- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۸ دانش آموز خوزستانی در نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی کشور برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد روز دوشنبه با اشاره به برگزاری نهمین دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی کشور در جمع خبرنگاران بیان کرد: دانش آموزان خوزستانی در هفت محور از ۱۳ محور جشنواره نوجوان خوارزمی رتبه برتر کسب کردند.

وی با اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتی برای استعدادیابی دانش آموزان در مقطع متوسطه اول است افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی گامی در راستای تحقق سند تحول بنیادین است و در این جشنواره دانش آموزان با ادغام دانش و کار عملی مهارت و استعداد خود را به نمایش می گذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره باعث بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان می‌شود ادامه داد: دانش آموزان خوزستانی در محورهای پژوهش ، مناظره علمی ، بازارچه ، فرهنگ وهنر ، ریاضی ، بازی های مهارتی و تربیت بدنی شرکت کردند.

حمیدی نژاد با تاکید بر ضرورت ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان ادامه داد: جشنواره نوجوان خوارزمی باعث تشویق دانش آموزان به مهارت آموزی و تقویت استعداد خود و انتخاب مسیر اشتغال آن در آینده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جشنواره نوجوان خوارزمی یک جشنواره علمی و مهارتی است که دانش آموزان بر اساس مهارت و استعداد خود در بخش‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha