دستورالعمل تاسیس باشگاه‌های زورخانه‌ای و اسکی روی آب مصوب شد

تهران- ایرنا- در بیست و سومین جلسه کمیسیون اصلی موضوع ماده ۵ که به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای برگزار شد، دستورالعمل تاسیس باشگاه‌های زورخانه‌ای و اسکی روی آب مصوب شد.

به گزارش ایرنا، سیروس احمدی دبیر کمیسیون و مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها در این جلسه با بیان این‌که در فدراسیون تازه تاسیس ورزش‌های دریایی و ساحلی گام مثبتی در جهت رشد و توسعه برداشته شده است، خاطر نشان کرد: در همین راستا برای اولین بار دستورالعمل تاسیس باشگاه‌های اسکی روی آب در مناطق مختلف ساحلی کشور به تصویب رسید.

وی افزود: گسترش ورزش باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و نیز ارتقای سلامت در خانواده‌ها و نیز باعث کاهش هزینه درمان و کاهش ناهنجاری‌ها می‌شود.

احمدی تصریح کرد: دستورالعمل‌های تاسیس باشگاه‌های ورزش زورخانه‌ای و اسکی روی آب به ادارات کل استاهای سراسر کشور جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگر صحبت‌هایش اعطای تسهیلات به باشگاه‌ها، درجه‌بندی باشگاه‌ها، نحوه نظارت بر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، پیگیری مستمر سامانه صدور الکترونیکی باشگاه‌های ورزشی را جزو اولویت‌ها دانست و افزود: تلاش داریم تا با کمک ادارات کل استان‌ها در جهت رشد تمامی رشته‌ها مخصوصا رشته‌های تازه تاسیس قدم مثبتی برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha