امسال سه میلیون تن کالا در استان کرمانشاه جا به جا شد 

کرمانشاه- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: طی چهار ماه سپری شده از سال‌ جاری، سه میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جا به جا شده است.

«محمد احمدی» روز شنبه به ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۱ هزار حواله صادر و تعداد بارنامه ها صادر شده نیز ۱۹۰ هزار مورد بوده است.

وی اظهار کرد: بیشتر تناژ جابجایی کالا در سطح استان، مربوط به شهرستان کرمانشاه با یک میلیون و ۸۷۸ هزار تن است و سیمان ۳۰۹ هزار تن کالای اصلی جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه عنوان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان سیمان بصورت کیسه ای و فله، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک‌ معدنی ،پلی اتیلن، سنگ‌سنگبری و کود اوره است.

وی در باره تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا در استان گفت: ۲۰ هزار و ۸۸ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان (کامیون) حمل و نقل کالای برون‌ شهری ۱۴ هزار و ۲۶۷ دستگاه خودرو است.

احمدی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha