۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85199019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 تیم آلومینیوم اراک به‌دنبال شعار نیست

۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85199019
 تیم آلومینیوم اراک به‌دنبال شعار نیست

اراک- ایرنا- سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم این شهرستان به دنبال شعار نبوده و سعی می کند کارش را به خوبی انجام دهد.

به گزارش ایرنا، سید مجتبی حسینی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: تیم آلومینیوم اراک تلاش می کند خوب کار کند و به دنبال شعار نیست زیرا در این محیط زمینه پیشرفت بازیکنان جوان فراهم است و هم بازیکنان باتجربه می‌توانند بهتر عمل کنند.

وی حضور بانوان در بازی آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان را اتفاقی خوبی دانست و گفت: از مسئولان شهر و تیم آلومینیوم این شهرستان تشکر می کنم که امکان حضور بانوان را در بازی فردا فراهم کردند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: این تیم به رغم بازی خوب؛ شروع فصل را با باخت شروع کرد اما در بازی فردا به‌عنوان نخستین بازی خانگی امیدواریم با روحیه مطلوب اهداف و برنامه‌ریزی‌های تعیین شده تیم محقق شود.

حسینی با بیان اینکه ما تابع قانون هستیم گفت: با توجه به اینکه غیر خدا در فوتبال کسی را ندارم سعی می کنم وارد هیچ مبحثی نشوم و امید است؛ تمام ارکان فوتبال قانونمند و کار خود را درست انجام دهند.

وی با یاد آوری گل پرسپولیس به آلومینیوم اراک افزود: تیم آلومینیوم این شهرستان به دنبال مقصر نبوده و تلاش می کند شاکله تیم به گونه‌ای باشد که کمترین موقعیت را به حریف بدهد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک فردا(سه‌شنبه) در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۲۰ در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) این شهر به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha