مسئول برگزاری لیگ آزادگان، بعد از استعفا سلامت مسابقات را تضمین کرد!

تهران- ایرنا- مسئول مستعفی برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: از تمامی ظرفیت‌ها قانونی برای اینکه سلامت لیگ آزادگان به خطر نیافتد، استفاده خواهد شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، مهرداد شفیعی‌راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در حاشیه در مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات لیگ آزادگان با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد و تا این لحظه انتقال چند باشگاه به صورت قطعی انجام نشده است که امیدوارم تکلیف آنها در سریع‌ترین زمان ممکن مشخص شود.

وی افزود: در لیگ آزادگان انتقال تیم از یک استان به استان دیگر با محدودیت همراه است و یک‌سری شرایط قانونی همچون موافقت اداره کل، هیئت فوتبال استان‌ها و موارد حقیقی ملاک است. تا این لحظه دو باشگاه سایپا و ون‌پارس که منتقل شده‌اند، مجوز ملی دریافت کرده‌اند.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور اضافه کرد: هنوز قراردادها تحویل داده نشده است اما به طور حتم قراردادها با همان الگوی لیگ برتر در لیگ آزادگان رصد خواهد شد.

شفیعی‌راد ادامه داد: برخی از باشگاه‌ها با ارسال نامه به سازمان لیگ درخواست کرده‌اند که با توجه به بیشتر بودن تعداد بازی‌های لیگ آزادگان، درباره تعداد بازیکنان بازنگری شود که قرار است این مساله در کارگروه مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور که در اقدامی عجیب پس از مراسم امروز از سمتش استعفا کرد، گفت: از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای اینکه سلامت لیگ آزادگان به خطر نیافتد، استفاده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha