۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85200448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح هادی ۱۴ روستا در ساوجبلاغ بازنگری شد

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 85200448
طرح هادی ۱۴ روستا در ساوجبلاغ بازنگری شد

کرج - ایرنا - بخشدار بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ گفت: طرح هادی ۱۴ روستا در بخش مرکزی این شهرستان مورد بازنگری قرار گرفت .

"ابراهیم بغدادی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح هادی روستایی باید هر ۱۰ سال یکبار مورد بازنگری قرار گیرد و طرح هادی این ۱۴ روستا با توجه به اتمام مهلت زمانی باید بازنگری شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح هادی روستایی می تواند گره بزرگی را از مشکلات مردم باز کند و نقش بسزایی در عمران و آبادی روستاها خواهد داشت که می‌توان به توسعه بافت، تغییر کاربری ها و مطالعاتی که متناسب به رشد جمعیت باشد اشاره کرد.

بغدادی با اشاره به نقاط حادثه خیز در جاده‌ های روستایی شهرستان ساوجبلاغ گفت: حوزه راه در بخش روستایی به ۲ بخش داخل روستا و راه های منتهی به روستا تقسیم می‌شود که بخش داخلی به دهیاران و با مدیریت بخشداری مراحل بهسازی و کارهای عمرانی آن انجام می‌شود.

طرح هادی ۱۴ روستا در ساوجبلاغ بازنگری شد

بخشدار بخش مرکزی ساوجبلاغ یادآور شد: کارهای عمرانی جاده های منتهی به روستا با اداره راهدای است و کمیته ترافیک با شناسایی نقاط حادثه خیز و پرخطر در جاده های روستایی در حال انجام مطالعات و طرح های برای باسازی و ایمن سازی این جاده ها است.

بغدادی گفت: در روستای عباس آباد گره ترافیکی وجود داشت که متاسفانه سال ها باعث تلفات جانی شده بود و توانستیم در دولت سیزدهم با ایمن سازی و نصب علائم رانندگی این مشکل را تا اندازه ای حل کنیم‌.

وی افزود: برای ورودی روستای شلمزار طرح های خوبی پیشنهاد شده است که در حال حاضر مراحل پایانی کارشناسی خود را طی می کند.

بغدادی با اشاره به سفر ریاست جمهور به استان البرز گفت: در سفر رییس جمهور اعتبارات خوبی برای راه های روستایی تخصیص داده شد که براین اساس ورودی روستای خور و جاده قاسم آباد در دستور کار قرار گرفته و امید داریم که بتوانیم تا پایان سال مشکلات این ۲ روستا را هم برطرف کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha