۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85200570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام اولویت دولت سیزدهم برای کردکوی است

گرگان- ایرنا- فرماندار کردکوی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای این شهرستان بوده و بعد از سفر دور نخست رییس جمهور به این استان از سال ۱۴۰۰، عملیاتی شده است.

به گزارش ایرنا، فرشته ترک روز چهارشنبه در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، اظهار کرد: اکنون این طرح‌ها با توجه به اولویت‌بندی و مورد نیاز در کردکوی، تکمیل آنها آعاز شده است.

وی ادامه داد: زهکشی ۷ هزار هکتار زمین کشاورزی با اعتبار هزار میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

وی ساخت ساختمان مرکز پزشکی قانونی، ایجاد زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد، ساخت ۲ مدرسه در مهترکلاته و حاجی آباد دشت، حفر هفت حلقه چاه، روکش آسفالت به طول ۴.۵ کیلومتر و بهسازی و زیر سازی راه ارتباطی در مناطق کوهپایه را از دیگر مهمترین طرح‌های اجرا شده طی ۲ سال اخیر برشمرد.

تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام اولویت دولت سیزدهم برای کردکوی است

هفته دولت ۶۳ طرح عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار کردکوی گفت: در هفته دولت امسال ۶۳ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

ترک افزود: از این تعداد ۵۷ طرح با هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است و ۶ طرح هم با برآورد ۳۷۰ میلیارد ریال کلنگ‌‍زنی می‌شود.

وی بهره‌برداری از ۵۹۸ طرح اقتصادی با اعتبار هزینه شده ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال را در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۷۱۸ شغل پایدار مستقیم ایجاد می‌شود.
تدارک ۲۰۰ برنامه فرهنگی در هفته دولت

فرماندار کردکوی ادامه داد: در هفته دولت امسال ۲۰۰ برنامه فرهنگی برای گرامیداشت این ایام تدارک و برگزار خواهد شد.

استقبال بی‌نظیر در پیش ثبت‌نام مجلس در کردکوی
ترک افزود: داوطلبان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان استقبال بی‌نظیر داشته و ۱۳۲ نفر نام‌نویسی کردند.

وی گفت: این تعداد استقبال نشان می‌دهد که مشارکت بسیار خوبی در انتخابات پایان سال داشته باشیم .

وی به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۲ هزار و ۱۰۳ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۱۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال و ایجاد ۲ هزار و ۴۳۹ نفر اشتغال پایه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از محل منابع تسهیلات از جمله تبصره ۱۶ و ۱۸ و سفر دولت سیزدهم، ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جذب شده که با این رقم ۳ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است .

ترک گفت: اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۶ و ۴ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر دور نخست رییس جمهور به شهرستان کردکوی اختصاص یافته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha