هزار نفر از عوامل شهرداری مشهد به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند

مشهد- ایرنا- شهردار مشهد گفت: کاروان هزار نفری از عوامل شهرداری برای خدمت رسانی به زائران اربعین به نجف اعزام می شوند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا قلندر شریف روز چهارشنبه در مراسم بدرقه کاروان اربعین خدام الحسین(ع) شهرداری به نجف افزود: کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد امسال با تجهیزات و نفرات بیشتری در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا می کند.

وی اضافه کرد: رسیدگی به امور خدمات شهری و خدمت به زائران بارگاه علوی در نجف اشرف مهم ترین وظیفه شهرداری مشهد در ایام اربعین پیش رو است لذا ۶۰۰ نفر از پاکبانان رفت و روب ۱۷ کیلومتر از معابر اطراف حرم امیرالمومنین علی(ع) را بر عهده دارند.

شهردار مشهد افزود: همچنین در حوزه حمل و نقل، ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون به همراه راننده به منظور ارائه خدمت به زائران ایرانی جهت دسترسی بهتر به مرز و یا انتقال از مرز به شهر نجف اعزام می شوند.

قلندر گفت: ۵۰ خودرو خدماتی نظیر خودرو آتش نشانی، خودرو مه پاش، خودرو حمل متوفی، خودرو جمع زباله و خودرو پرس زباله نیز اعزام می شوند.

وی افزود: تعدادی راهنمای زائر نیز این کاروان را در سفر به کشور عراق همراهی می کنند.

مراسم بدرقه کاروان اربعین حسینی خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد، روز چهارشنبه در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

به گزارش ایرنا، تیرماه امسال در قالب مصوبه اعزام نیرو و ماشین آلات برای خدمت رسانی به زائران اربعین در عراق، شهرداری مشهد مکلف شد نسبت به اعزام حداکثر هزار نفر از کارگران خدمات شهری، اتوبوسرانان، راهنمای زائر، عوامل ستادی از جمله ائمه جماعت و حداکثر ۱۸۰ دستگاه اتوبوس و ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری برای حضور و خدمت رسانی به مراسم پیاده‌روی اربعین در عراق تا سقف ۲۶۰ میلیارد ریال اقدام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha