نماینده مجلس: اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد رشد ۸۰ درصدی داشته است

یاسوج- ایرنا- نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد رشد ۸۰ درصدی داشته است، گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات استانی سه هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا، مهدی روشنفکر روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: می طلبد مدیران به طوری گام بردارند که هماهنگی و همدلی برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر وجود داشته باشد و پروژه ها فرسایشی نشوند.

وی افزود: توجه دولت و تخصیص اعتبارات به استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در مقام مقایسه با استان‌های دیگر اصلاً قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران باید نظارت بر امور اداری به ویژه پروژه‌ها را اولویت قرار دهند و نگذارند پروژه ها زمان زیادی ببرند.

روشنفکر عنوان کرد: ۲۸ سال جاده پاتاوه به دهدشت طول کشید در حالی که این جاده ۱۰۵ هزار میلیارد ریال هزینه در بر داشت، اگر این پروژه به‌موقع و طبق برنامه زمان‌بندی احداث می‌شد، شاهد طولانی بودن این پروژه و صرف این همه هزینه نبودیم.

وی گفت: مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج هم ۱۶ سال طول کشیده اما باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف و این پروژه نیمه تمام تکمیل شود.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: تسریع در اجرای پروژه ها سبب رضایت مردم و جلوگیری از هدررفت بیت المال می شود.

روشنفکر اضافه کرد: ۳۱۰ میلیارد ریال هم اخیرا برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در استان اختصاص یافته که به زودی با رسانه‌ها در باره جذب این اعتبار به صورت شهرستانی اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha