پرونده هواپیمای اوکراینی برای صدور رای قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مورد هواپیمای اوکراینی گفت: پرونده هواپیمای اوکراینی برای صدور رای قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده و در دیوان به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان رسیدگی می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان شامگاه چهارشنبه در نشست با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی مستقر در هرمزگان که در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار شد، افزود: البته رای نهایی در خصوص پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شده اما باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده برای رسیدگی و صدور رای قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

وی همچنین در بازدید از دادسرای نظامی هرمزگان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا کمترین جرم را مرتکب شده اند. بیان کرد: برنامه سازمان نیروهای مسلح بر پیشگیری وقوع جرم است و در این زمینه هرساله دوره‌هایی برگزار می‌شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: جرائم نظامی به نسبت نیروهای مسلح موجود در استان هرمزگان پایین و نیروی رسیدگی به پرونده‌های قضایی کافی است.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان همچنین در این بازدید خبر از راه اندازی دادسرای نظامی شهرستان جاسک برای تسهیل در مراجعات و دسترسی مردم و نظامیان در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی به تشریح بخش هایی از تلاش بی وقفه دشمنان برای تضعیف نظام به بهانه های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون پرداخت و افزود: راه مقابله با این خباثت ها و دشمنی ها تقویت بنیه داخلی و قدرت نیروهای مسلح است.

وی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد نیز گفت: شهید تختی نژاد از رویش‌های انقلاب اسلامی و در مسیر حق بود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: مشکلات اقتصادی و اجتماعی داریم اما آرمان‌های انقلاب اسلامی زنده است و در فتنه‌ها ماهیت افراد منافق مشخص می‌شود.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این آیین از حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیئت همراه، از نقش آفرینی فعال و تعامل سازنده مسوولان سازمان قضایی نیروهای مسلح در شورای قضایی استان تقدیر کرد.

گفتنی است؛ حضور در گلزار شهدای بندرعباس و ادای احترام به شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، بازدید از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، دیدار با ارشد نظامی آجا در هرمزگان، بازدید از صنایع و کارخانه های نظامی استان، شرکت در نشست تخصصی با مسوولان و قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و حضور در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی خلیج فارس از دیگر برنامه های سفر رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به استان هرمزگان بود.


چ

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha