۱۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در هرمزگان امحا شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طی عملیاتی انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در این استان امحا شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در حاشیه امحای این کالاهای قاچاق در استان افزود: در این عملیات بیش از ۵۲ تُن توتون، لوازم آرایشی و مواد خوراکی و البسه و افزون بر ۱۰ میلیون نخ انواع سیگار قاچاق خارجی در استان نابود شد.

وی، پدیده شوم قاچاق را یکی از معضلات عمده اجتماعی و اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: قاچاق کالا و ارز امروز تولید و اشتغال ما حتی سلامت جامعه را هدف قرار داده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد که به عنوان پرچمدار مقابله و مبارزه با قاچاق و با همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان های دولتی کشوری و لشکری از همه ظرفیت های خودش استفاده می‌کند.

سردار جاویدان، یکی از اولویت های مهم ماموریت های انتظامی امروز بحث مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق است بر همین اساس کالاهایی که به هر جهت به عنوان قاچاق کشف می شوند و ما تولید داخلی آن را داریم و یا اینکه کالاهای ممنوعه است، باید امحا شوند.

وی ادامه داد: امروز هم بخشی از کشفیاتی که در حوزه انتظامی و دریابانی کشف و ضبط شده است، با هماهنگی و همکاری مقام قضایی و سایر دستگاه های متولی در سطح استان امحا شد.

این مقام قضایی در پایان خاطرنشان کرد : با همت بالای همه کارکنان و فرزندان این ملت و سربازان ولایت در مجموعه انتظامی هرمزگان اجازه نخواهیم داد که این استان جولانگاه قاچاقچیان و قانون شکنان باشد و برابر قانون و با اقتدار با قاچاقچیان و قانون شکنان برخورد قاطعانه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha