دختران نصف‌ جهان در لیگ جوانان والیبال سوم شدند

اصفهان - ایرنا - تیم والیبال جوانان دختر سپاهان اصفهان در نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ جوانان کشور بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، نخستین دوره رقابت‌های لیگ باشگاهی جوانان دختر کشور برگزار شد که هفته ابتدایی و پایانی آن به میزبانی باشگاه سپاهان در اصفهان رقم خورد.

در پایان این رقابت‌ها، تیم والیبال سپاهان بعنوان تنها نماینده اصفهان با ترکیب بومی توانست ۱۳ پیروزی از مجموع ۱۵ بازی را بدست آورد و بر سکوی سوم کشور بایستد.

همچنین تیم‌های لبخند ایتام تهران و مدرن پیشرفته مشهد به ترتیب به جایگاه اول و دوم رسیدند.

سرمربی طلایی‌پوشان اصفهان گفت: مرحله نخست بازی‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۶ استان ایران در ۲۰ تیر برگزار شد که سپاهانِ میزبان بدون واگذاری هیچ ست و گیم، مقام نخست را در بین پنج تیم گروه کسب کرد و بطور مستقیم راهی دور بعد شد.

اکرم داوودی افزود: در مرحله نخست با تیم‌های سرخپوشان تهران، اروند مازندران، آیندگان شهرکرد و ماوان البرز بازی کردیم و همگی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر سپاهان ادامه داد: مرحله دوم از نهم مرداد جاری در لرستان با حضور چهار تیم بصورت رفت و برگشت برگزار شد که در ۶ دیدار به مصاف تیم‌های شریف بُرازجان، اوج ساحل و نوین افلاک لرستان رفتیم و بدون باخت همچنان بعنوان صدرنشین به مرحله نهایی رسیدیم.

داوودی افزود: در مرحله نهایی با یک باخت برابر نماینده مشهد وارد بازی‌های ضربدری مرحله یک چهارم شدیم و آنجا هم با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ بازی را واگذار کردیم تا راهی دیدار رده‌بندی شویم که در نهایت به مدال برنز رسیدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha