۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 85202046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاسخ کریمی به نکونام: شما را تنها نگذاشتم!

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 85202046
پاسخ کریمی به نکونام: شما را تنها نگذاشتم!

تهران- ایرنا- سرپرست اسبق باشگاه استقلال در صفحه شخص خود و خطاب به جواد نکونام، نوشت: شما را تنها نگذاشتم؛ دیگرانی بودند که که نمی‌خواستند مسیر استقلال امسال هموار باشد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت کریمی در صفحه شخصی خود به اظهارات جواد نکونام در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با ملوان که گفته بود کریمی با وجود تلاش فراوان، او را در استقلال تنها گذاشت؛ پاسخ داد.

نکونام در این نشست گفته بود"لیستم را به حجت کریمی (سرپرست پیشین باشگاه استقلال) دادم و از او تشکر می‌کنم. او تا روزی که در استقلال بود برای باشگاه زحمت کشید. دوست نداشتم در آن برهه تنها بمانم، چون در اوج نقل‌وانتقالات بودیم. شاید ما دو بازیکن خوب را در آن چند روز از دست دادیم، ولی کریمی تصمیمش را گرفت و قابل احترام بود و باز هم از او تشکر کنم."

بر این اساس، کریمی در پاسخ به نکونام نوشت:

(جواد نکونام عزیز؛ من شما را تنها نگذاشتم دیگرانی بودند که که نمی‌خواستند مسیر استقلال امسال هموار باشد و از اینکه قطار استقلال در حال شتاب گرفتن بود؛ وحشت داشتند.

شاگرد اول و معلمش عامل جدایی من بودند. اکنون من هم در کنار بقیه هواداران حامی تو و استقلال هستیم و برایت آرزوی موفقیت دارم. مطمئن باش تنها نیستی، خدا با توست و دعای خیر میلیون‌ها هوادار استقلال، همراهت خواهد بود.)

پاسخ کریمی به نکونام: شما را تنها نگذاشتم!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha