۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبر: 85202212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد بیش از ۹۱ هزار نفر از مرز مهران در یک هفته گذشته

ایلام- ایرنا - فرماندار مهران با بیان اینکه در یک هفته گذشته ۹۱ هزار ۴۱۹ نفر از مرز مهران تردد کرده اند، گفت: عملیات اربعین فردا با حضور استاندار ایلام در رزمایشی در پایانه برکت رسما آغاز خواهد شد.

"علی عباس شفیعی"، شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای سفر زوار اربعین در پایانه مرزی شهید سردار "حاج قاسم سلیمانی" با همراهی و همکاری کلیه کمیته های ستاد اربعین حسینی استان فراهم شده است، اظهار کرد: از پنج شنبه هفته گذشته تا ساعت ۱۸ امروز ۹۱ هزار و ۴۱۹ نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از شبانه روز گذشته یعنی از دیروز تا ۲۴ شب ۲۴ مردادماه نیز ۱۴ هزار و ۳۹۹ نفر از مرز مهران تردد داشته اند، افزود: از ساعت ۲۴ شب گذشته تا ساعت ۱۸ امروز نیز هشت هزار و ۳۰۰ نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

فرماندار مهران با اشاره به بازدید امروز استاندار ایلام از زیرساخت های شهر و پایانه مرزی مهران، گفت: پارکینگ های اربعین یک و ۲ برای پارک خودروهای زوار آماده بوده و ایستگاه آب نیز در این پارکینگ برای خدمات دهی به زوار اربعین جانمایی شده است.

شفیعی تصریح کرد: تعدادی از مواکب شهر مهران نیز با همکاری کمیته اسکان، تغدیه و مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان در حال حاضر آمادگی ارائه روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم به زوار را در روزهای آتی دارند و با افزایش جمعیت زوار نیز دیگر مواکب مهران و پایانه مرزی مهران در میدان اربعین متناسب با میزان جمعیت راه اندازی و به زوار ارائه خدمات خواهند داشت.

تردد بیش از ۹۱ هزار نفر از مرز مهران در یک هفته گذشته

وی با بیان اینکه قرارگاه آب نیز با همکاری کمیته و قرارگاه آب ستاد اربعین استان در مهران آغاز به کار کرده است، افزود: بر اساس آمار اعلامی سامانه سماح بیش از ۶۵ هزار نفر برای روز جمعه ۲۷ مردادماه مرز مهران برای تردد انتخاب کرده اند که فردا برای همین منظور و آمادگی برای پذیرایی و استقبال از زوار و همچنین آغاز رسمی عملیات اربعین در استان و مهران، رزمایش اربعین با حضور همه دستگاه های اجرایی و کمیته های ۱۸ گانه ستاد اربعین استان با دستور استاندار ایلام برگزار خواهد شد.

فرماندار مهران یادآور شد: هم اکنون تردد در مرز مهران عادی بوده و زوار حسینی بدون معطلی از مرز مهران تردد می کنند.

به گزارش ایرنا، پیش بینی می شود که بیش از ۶۰ درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین حسینی تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha