سامره: وظیفه مسئولان حل مشکلات استقلال است/ بازیکنان با جیب خالی بازی می‌کنند

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال استقلال بر این باور است که حل مشکلات مالی این باشگاه، وظیفه دولت و مسئولان است.

به گزارش پنج‌شنبه‌شب ایرنا، علی سامره، سرپرست استقلال پس از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر ملوان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خوب نبودیم اما سه امتیاز مسابقه را گرفتیم و تیم ما هنوز کار دارد تا به شرایط خوب برسد.

سامره با اشاره به مشکلات مالی استقلال، اظهار داشت: امیدوارم مسئولانی که درباره استقلال نظر می‌دهند بیایند و مشکلات تیم را هر طور می‌توانند حل کنند. واقعا بچه‌ها با جان و دل و با جیب خالی برای باشگاه مایه می‌گذارند. تمام تلاش و هدف‌شان به خاطر هواداران این است که تیم نتیجه بگیرد.

وی افزود: مسئولان موظف هستند که به خواسته هواداران، بازیکنان و باشگاه توجه کنند. بازیکنان چیز اضافه‌ای نمی‌خواهند غیر از حق و ‌حقوق‌شان و حداقل خواسته‌شان این است که باشگاه یک حامی مالی داشته باشد تا مشکل از این نظر نداشته باشیم.

سرپرست استقلال درباره مشکل استقلال برای ثبت قرارداد بازیکن نیز گفت: آقای (علی)خطیر، مدیرعامل باشگاه باید جواب بدهد اما در این باره مشکل داریم.

سامره در ادامه بار دیگر با اشاره به اینکه مشکلات تیم زیاد و امیدوار است مسئولان و دولت ورود کرده و مشکلات حل کنند، درباره ادامه همکاری جواد نکونام با استقلال، یادآور شد: شرایط بازیکن گرفتن استقلال هم به دلیل سقف بودجه و مشکلات مالی سخت بود اما نکونام با وجود اینکه تنها بود، همچنان مانده است و کار می‌کند و جای تشکر دارد و امیدواریم شرایط بهتر شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم، در ورزشگاه آزادی ملوان بندر انزلی را با یک گل شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha