گازرسانی ۲ روستای ساوه با هزینه ۱۳۵ میلیارد ریالی در حال انجام است

ساوه - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: گاز رسانی به ۲ روستای ساوه با هزینه کرد ۱۳۵ میلیارد ریالی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی در بازدید از طرح های گازرسانی ساوه اظهار کرد: این طرح ها شامل گازرسانی به روستای ورگبار با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال و روستای حریقان با هزینه بالغ بر ٦٥ میلیارد ریال هر ۲ از توابع بخش نوبران این شهرستان است.
وی در خصوص اجرا پروژه گازرسانی به روستای ورکبار گفت: این روستا با اجرای ۹ هزار ٣٠٠ متر شبکه پلی اتلین، ١٦٨ عدد انشعاب، شصت هزار متر مکعب ترانشه برداری، ٢٠٠ متر بازسازی سنگ فرش و هزبنه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
کمال آبادی فراهانی افزود: روستای ورکبار دارای مسیر صعب العبور و کوهستانی است و کارکنان خدوم و زحمتکش شرکت گاز استان مرکزی با تلاش شبانه روزی خود توانستند با اتمام این پروژه قبل از فصل سرد سال، خیال اهالی این روستا را از وجود گاز طبیعی و گرمای منازل در فصل زمستان راحت کنند.
وی با اشاره به پروژه گازرسانی به روستای حریقان یاداور شد: این پروژه پیشرفت خوبی داشته و ترانشه برداری آن در حدود ۹۰ هزار متر مکعب، رو به اتمام است.
وی خاطرنشان کرد: روستای حریقان با هزینه بالغ بر ٦٥ میلیارد ریال، ٦٠ عدد انشعاب و اجرای پنج هزار و ٢٠٠ متر شبکه نیز در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

گازرسانی ۲ روستای ساوه با هزینه ۱۳۵ میلیارد ریالی در حال انجام است
در شهرستان ساوه با اجرای بیش از یک هزار و ۷۱۰ کیلومتر شبکه و نصب ۵۲ هزار و ۵۰۰ انشعاب زمینه خدمت‌رسانی به ۱۵۳ روستای سطح شهرستان و چهار شهر شهرستان و چهار شهرک صنعتی فراهم شده است.
در همین راستا با اجرای بیش از ۳۹۰ ایستگاه تقلیل فشار زمینه اشتراک‌پذیری حدود ۱۲۰ هزار مشترک نیز فراهم شد است.
۸۳ هزار و ۶۰۹ مشترک خانگی شهری در چهار شهر ساوه، نوبران، ‌غرق آباد و آوه و ۱۸ هزار و ۷۰۳ مشترک روستایی در شهرستان ساوه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
۹۷ و ۷۶ دهم درصد معادل ۱۴ هزار و ۳۶۲ خانوار روستایی شهرستان ساوه و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری ساوه از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha