محمد حسین پارسائیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اقشار مختلف مردمی می توانند با سهولت و بدون واسطه هر گونه پیشنهاد خود را از طریق این سامانه به مسئولان بیان کنند .
وی ادامه داد: همچنین اگر گلایه و انتقادی از ارگان یا کارمند یا مسئولی داشته باشند نیز از طریق این سامانه امکان طرح و پیگیری وجود دارد و تا مراحل بالاتر نیز امکان پیگیری دارد .
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت:دولت مردمی سیزدهم ، اقشار مختلف را ولی نعمت خود می داند و هر گونه تشویق در رابطه با پرسنل و مدیران اداری نیز با ارزیابی مردمی و میزان رضایت مندی مردمی در این سامانه است و قطعا اگر میزان شکایت از دستگاهی زیاد شد اقدامات بعدی نیز انجام خواهد شد تا در نهایت رضایت مردم جلب شود.
پارسائیان افزود: ارزیابی های آینده مدیران و ادارات نیز بر اساس این نظرات مردمی از طریق این سامانه دریافت می شود و در مورد اقدامات انجام شده در مناطق مختلف استان نیز یکی از راههای نظرسنجی از مردم سامانه نماد خواهد بود.
وی ادامه داد: سامانه نماد برای ارزیابی واحدهای مختلف استانداری شروع شده و همچنین کلیه سازمانها، ادارات، شرکتهای دولتی و خصوصی و شهرداریها و حتی اماکنی همچون بیمارستانها، دانشگاهها و مدارس را در بر خواهد گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت:بخش های دیگری همچون دفاتر پیشخوان دولت، کارگزاریهای اجرایی نیز در محدوده نظارت این سامانه قرار دارند و پیش بینی اضافه شدن اعلام شکایت و درج پیشنهاد و انتقاد از همه فعالیت های عمومی استان نیز در این سامانه انجام شده و همزمان با هفته دولت امسال بصورت عمومی اعلام و اجرایی خواهد شد.
نظر شما