۱۰۰ درصد مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه ایثار و شهادت گلستان تحقق یافت+ فیلم
مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران گلستان

گرگان- ایرنا- سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: همه مصوبات ریالی و پروژه‌ای سفر اسفند سال ۱۴۰۰ رییس جمهور به این استان در حوزه ایثار و شهادت محقق شده است.

محمدعلی طالع‌زاری روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک ایام روز خبرنگار اظهار داشت: در سفر استانی رییس جمهور ۴۳۰ میلیارد ریال برای حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مصوب شد که با پیگیری‌های متعدد و تلاش استاندار همه این اعتبار جذب گردید.

وی بیان کرد: مهمترین مصوبه این سفر اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه مرکز توانبخشی ایثار استان واقع در مسیر جاده روستای گردشگری توشن شهرستان گرگان بود که با تخصیص اعتبار، این پروژه پس از سال‌ها تعطیلی، تکمیل شده و در سفر دوم رییس جمهور مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: همچنین با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی از محل اعتبارات ادارات مختلف در حوزه ایثار و شهادت و اعتبارات سایر ردیف‌های داخلی استانی و ملی، ۲۲۰ میلیارد ریال بدهی پیمانکار این طرح تسویه شد .

۱۰۰ درصد مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه ایثار و شهادت گلستان تحقق یافت+ فیلم

طالع‌زاری افزود: تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف بودجه نفت، ۲۵ میلیارد ریال از محل درآمدهای استانی و ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، برای ساخت پارک سلامت واقع در روستای قرن‌آباد گرگان به عنوان بزرگترین مرکز توانبخشی جانبازان اعصاب و روان به مساحت ۳۵ هزار مترمربع از دیگر مصوبات محقق شده از محل سفر رییس جمهور به گلستان بود.

وی ادامه داد: با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل مصوبات سفر، ۱۰۰ گلزار شهدای گلستان ساماندهی شد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات اشتغالزایی و درآمدهای استانی و نیز محل تبصره ۱۶، هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال به هزار و ۲۹۰ نفر تسهیلات لازم پرداخت شد.

همچنین از محل تبصره پنج نهضت ملی مسکن، اقدام به احداث مسکن برای جامعه هدف در زمین پنج هکتاری مریم‌آباد و ۱.۵ هکتار بندرترکمن شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha