۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85203274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای بیش از ۱۱ کیلومتر توسعه شبکه آب و یک درخواست از بوشهری‌ها

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: توسعه شبکه آب و زیرساخت‌ها در شهرها و مناطق روستایی استان بوشهر از جمله برنامه‌های مهم شرکت آبفا استان است که طی سه ماه امسال، ۱۱ کیلومتر انجام شده است.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گف‌وگو با ایرنا اظهار کرد: تمامی طرح‌های شرکت آب و فاضلاب در بخش شهری و روستایی استان بر مبنای مساوات اجرا و عملیاتی می شود.

وی افزود: توسعه شبکه آب می تواند باعث کاهش تنش آبی، بهینه‌سازی در مصرف آب و بهره‌مندی از آب پایدار شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در چهار ماه نخست امسال تعداد چهار حلقه چاه جدید در راستای پایداری آبرسانی حفر و ۶ حلقه چاه نیز تجهیز شده است.

وی با بیان تاکنون بیش از پنج هزار انشعاب جدید در اقصی نقاط استان واگذار شده، بیان کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه آبفا استان بوشهر تامین آب شرب پایدار و سالم برای مردم است.

عالی یادآور شد: استان بوشهر با عملکردی موثر و راهبردی در حوزه آب شیرین‌کن‌ها توانسته بخش قابل توجهی از تنش‌های تامین آب شرب در سال جاری را برطرف کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تاکید کرد: با توجه به برخورد یک دستگاه یدک‌کش در ساحل دریا با آبگیر دریایی و آسیب به خط لوله برداشت آب، آب شیرین‌کن مپنا، مناطقی از شهر بوشهر در ۴۸ ساعت آینده با افت فشار آب مواجه می‌شوند.

وی از مردم شهر بوشهر درخواست کرد در مصرف آب نهایت صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند و در صورت هرگونه درخواست با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ تماس بگیرند.

عالی ادامه داد: بخشی از خط انتقال آب آب‌شیرین کن مپنا در بستر دریا قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha