سید حسن نصرالله از بحران داخلی اسراییل کاملا آگاه است /تل‌آویو از انسداد رنج می برد

تهران-ایرنا- یک تحلیلگر صهیونیست با اشاره به کشمکش های داخلی رژیم صهیونیستی بخصوص اختلافات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم با ارتش، اسراییل را به قلبی تشبیه کرد که از انسداد رنج می برد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «الون بن دیوید» تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی معاریو گفت که فرماندهای ارتش این رژیم که پیش از این در راستای منافع «اسرائیل» خدمت می‌کردند، اکنون از سوی ائتلاف حاکم مورد هجمه شدید قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به هجمه ها علیه «هرتسی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که فرماندهی امنیتی این رژیم به کیسه بوکس تبدیل شده و اعضای ائتلاف حاکم، آن را هدف قرار داده‌اند.

بن دیوید اضافه کرد که اختلافات علنی میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ارتش از زمانی آغاز شد که «تومربار» فرمانده نیروی هوایی ارتش یک نشست با ۶۰ نیروی ذخیره برگزار کرد؛ نیروهایی که از انجام خدمت وظیفه سر باز زده بودند.

این تحلیلگر صهیونیست با اشاره به اختلافات داخلی به‌وجود آمده میان کابینه و موسسات امنیتی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در ماه آینده شاهد بحران های گسترده‌تری خواهد بود و مشکلات از تمرد از انجام خدمت وظیفه، فراتر خواهد رفت.

وی ادامه داد که رژیم صهیونیستی اکنون از انسداد قلب رنج می‌برد و ایران و حزب‌الله از آن بهره می‌برند.

بن دیوید گفت که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان می‌داند که یک گام از سوی او می‌تواند شکاف و تجزیه‌ رژیم صهیونیستی را متوقف و صهیونیست‌ها را با هم متحد کند، به‌ همین دلیل تا این لحظه اقدامی نکرده است.

به گفته بن دیوید، رژیم صهیونیستی از خیلی وقت پیش قدرت انجام حمله نظامی را از دست داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی چند روز پیش نیز با بازتاب سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، تمرکز خود را بر روی این جمله وی معطوف کردند که «در صورت حمله به لبنان، این اسرائیل است که به عصر حجر بازمی‌گردد.»

وی در این سخنان که به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی ۳۳ روزه حزب الله بر رژیم صهیونیستی انجام گرفت، افزود: ️در صورت آغاز جنگ با محور مقاومت، چیزی به اسم "اسرائیل" باقی نخواهد ماند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: دشمن از مرحله تهاجم گذر کرده و از نقطه‌ای که صاحب ابتکار بود، به مرحله‌ای رسیده که در موقعیت دفاعی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ارتش "اسرائیل" امروزه در بدترین وضعیت خود در مقایسه با گذشته قرار دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به لفاظی های مکرر سران این رژیم درباره قدرت حزب الله گفت: در صورت آغاز جنگی جدید، اسرائیل را به عصر حجر باز می گردانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha