دستگیری چهار عامل تیراندازی منجر به جرح در آبادان

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی منجربه مجروحیت یک نفر در یکی از  نقاط این شهرستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس از آبادان، سرهنگ کیومرث کشوری گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مجروحیت یک نفر و فرار متهمان قبل از حضور ماموران در یکی از سفره خانه این شهرستان، بلافاصله پرونده به صورت ویژه به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ارجاع و دستورات لازم در خصوص شناسایی و برخورد قاطع با این افراد صادر شد.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدام و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی هر چهار متهم و مخفیگاهشان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران با هماهنگی قضایی هر چهار نفر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان‌ تعداد ۲ قبضه سلاح کمری بکار رفته در درگیری به‌همراه ۲ تیغه خشاب و ۱۵عدد فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان از معرفی متهمان به دستگاه قضایی خبر داد و اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرده اند.

سرهنگ کشوری ضمن هشدار به مخلان امنیت و آرامش مردم بیان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی امنیت و آرامش مردم است و چنانچه افرادی به هر دلیل بخواهند با اقدامات هنجارشکنانه خدشه ای به امنیت مردم وارد کنند، بدانند برخورد ما با این افراد، قاطع و قانونی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha