نماینده یزد: رسالت رسانه‌ها پیگیری و به نتیجه رساندن مطالبات شهروندان است

یزد-ایرنا- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت:وظیفه رسانه ها مطالبه گری و به نتیجه رساندن مطالبات مردم است و اگر اینگونه باشد، رسانه موفق خواهد شد .

به گزارش ایرنا، محمد صالح جوکار روز شنبه در جمع اصحاب رسانه ، افزود: همه ما در مورد مشکلات مردمی که مراجعه می کنند مدیون هستیم و شما رسانه ها نیز مدیون مردم هستید و انتظار این است که مطالبات را تا حصول نتیجه پیگیری کنید .

وی ادامه داد: مردم شرایط سختی دارند و من در حوزه کاری خودم سعی کردم بعنوان رییس و عضو چند کمیسیون در مجلس قوانینی که مورد نیاز بود، تامین نمایم و برخی از از این قوانین با زحمت زیاد تصویب شد .

نماینده یزد: رسالت رسانه‌ها پیگیری و به نتیجه رساندن مطالبات شهروندان است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون انتخابات یکی از این موارد بود که حقوق نامزدها در آن کاملا دیده شد و همچنین حوزه قانون فضای مجازی نیز اصلا قانون نداشتیم و رها بود .

جوکار ادامه داد: ما به دنبال عدالت مطلق نیستیم چون شدنی نیست اما عدالت نسبی هم اگر بتوانیم محقق کنیم خیلی کار شده است و بخصوص در زمینه اصلاح تعداد نمایندگان باید در این زمینه عدالت نسبی برقرار شود

وی افزود : برخی از مناطق استان یزد از سرمایه گذاری بی نیاز شده و اگر بیشتر این روند ادامه داده شود ، چیزی جز ضرر برای مردم نخواهد داشت و الان استان یزد کارگر صفر بیکار ندارد اما در کنارآن فارغ التحصل بیکار بالایی داریم و رسانه ها باید این موارد را پیگیری کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: آمارها باید منطبق بر واقعیت باشد و در حالیکه الان اینگونه نیست و ناترازی امروز در آمار و برخی از ارقام حوزه اقتصاد ما را دچار مشکل کرده است و مردم امروز نمی توانند برای فردای خود تصمیم بگیرند.

در این نشست تعدادی از اصحاب رسانه دغدغه های خود را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha