نظامیان رژیم اسرائیل از ترس مبارزان فلسطینی به شهرک‌نشینان تیراندازی کردند

تهران - ایرنا- در سایه ترس همیشگی از عملیات مبارزان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری رود اردن، نظامیان رژیم صهیونیست به اشتباه به سوی شهرک‌نشینان تیراندازی کردند.

به گزارش ایرنا، کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس شاهد عملیات ضد صهیونیستی روزانه مبارزان فلسطینی است.

آنها یا در نبردهای مسلحانه با نظامیان ررژیم صهیونیستی درگیر می شوند و پاسخ جنایات آنها را می دهند یا دست به عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری و شهر اشغالی قدس می زنند.

این درحالی است که اراضی اشغالی سال 1948 میلادی نیز در ماههای بویژه در ماههای اخیر شاهد عملیات ضد صهیونیستی از جمله در منطقه تل آویو در پاسخ به جنایات صهیونیست ها بوده است.

این وضعیت نوعی وحشت، بی اعتمادی و ترس از همه چیز و همه کس را در بین شهرک نشینان و صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی ایجاد کرده است.

در همین راستا، صهیونیست ها صبح امروز یکشنبه را با خبر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به یک شهرک نشین شروع کردند.

براساس اعلام رسانه های صهیونیست، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروهای ارتش به اشتباه به سمت یک شهرک نشین در منطقه "معالیه لفونا" تیراندازی کرده و او را زخمی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی درباره جزئیات این امر افزود: نیروهای ارتش به گمان اینکه این شهرک نشین، یک فلسطینی است، تلاش کردند که او را بازداشت کنند و به سمتش تیراندازی کردند.

برپایه این گزارش، این شهرک نشین به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات در این باره آغاز شده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha