یکهزارو ۸۵۰ میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت های گچساران هزینه شد

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: یکهزارو ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم برای توسعه زیر ساخت های رفاهی شهرستان گچساران در بخش های آب، برق، نوسازی مدارس، امور آب و بهداشت هزینه شده است.

روانبخش دیهیم خوب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در حوزه برق رسانی در یکسال گذشته در این شهرستان خدمات ارزنده ای انجام شد افزود: طرح توسعه و اصلاح شبکه برق شهری بطول بیش از ۵۱ کیلومتر با ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان انجام شد.

وی ابراز کرد: توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی بطول ۲۷ کیلومتر با اعتباری بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال در یکسال گذشته در این شهرستان اجرا شد.

دیهیم خوب بیان کرد: اجرای شبکه یک و ۲ تامین آب ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه آبرزی با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شد.

وی تصریح کرد: اجرای فاز دوم آبیاری به دشت خان احمد با بیش از ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی، تعمیرات چهار دستگاه ایستگاه پمپاژ پاکو با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، لایروبی کانال رودبار با اعتبار یک میلیارد ریال در دولت سیزدهم در این شهرستان اجرا شد.

دیهیم خوب با بیان اینکه طرح تامین آب اراضی دشت مور این شهرستان تا پایان شهریور امسال تعیین تکلیف می شود ابراز کرد: طرح ساماندهی دره فصلی روستای پشه کان با اعتبار پنج میلیارد

ریال سال گذشته اجرا شد.

وی گفت: ساخت پایگاه‌های سلامت فرهنگیان و شهید محلاتی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات انجام شده از سوی شبکه بهداشت شهرستان در سال گذشته بوده است.

فرماندار گچساران افزود: ساخت هفت باب واحد آموزشی در سطح این شهرستان شامل مدرسه رزمندگان، جهادآباد، استثنایی، بهنیا، حضرت مریم، فضیلت ، خربل به مساحت ۶ هزارو ۵۲۰ متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در این شهرستان بوده است.

دیهیم خوب ادامه داد: این تعداد واحد آموزشی با اعتباری بیش از ۳۹۰میلیارد ریال در سال گذشته ساخته شد.

وی اظهار کرد: ساخت ۱۲ چمن مصنوعی در مدارس شهرستان به مساحت ۶ هزارو ۵۴۰ متر مربع با اعتبار بیش از ۷۲ میلیارد ریال و ساخت سالن ورزشی هنرستان طالقانی به مساحت ۸۹۰ متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال ،ساخت زمین چمن مصنوعی بلوار گلستان به مساحت پنج هزارو ۸۵۰ متر مربع با اعتبار ۵۰میلیارد ریال، تعمیرات و اجرای آسفالت محوطه مدارس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال توسط اداره نوسازی در سال گذشته در این شهرستان اجرا شد.

دیهیم خوب تصریح کرد: اصلاح و توسعه آب شبکه شهری بطول سه هزارو ۹۴۰ متر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ، اصلاح و شبکه روستایی به طول ۲ هزارو ۶۵ متر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، اجرای خط انتقال آب شرب روستایی بطول ۱۲ هزار متر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ، ساخت ۲ باب مخزن آب شرب روستاهایی بابا کلان و هشت پیمان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم انجام شد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha