نقد منصفانه گره‌گشا است/توطئه دشمنان، ایجاد دیوار بی اعتمادی بین مردم و حاکمیت است

تهران -ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید انتقاد از مسوولان همراه با اعتماد به آنها انجام شود، نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد به حل مسائل و مشکلات کشور کمک خواهد کرد.

زهره الهیان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبری انقلاب مبنی بر لزوم حفظ وحدت ملی و مشارکت دادن مردم در امور کشور، گفت: مشارکت مردم در خدمت رسانی و حل مسائل نظام از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید در راس اهداف و برنامه‌های مسوولان قرار بگیرد تا مشکلات کشور حل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاه نمایی در مورد عملکرد مسئولان گفت: اینکه با سیاه نمایی تمام تلاش و همت آنهایی که با هدف توانمندی و عزت مردم ایران تلاش می‌کنند را به روش‌های مختلف دچار خدشه و آسیب کنیم، در حقیقت تخریب مسوولان محسوب شده و دیگر نقدمنصفانه نخواهد بود.

الهیان یکی از اهداف دشمنان را ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم عنوان کرد و توضیح داد: توطئه دشمنان، ایجاد دیوار بی اعتمادی بین مردم و حاکمیت است، برای خنثی سازی این توطئه باید از ظرفیت گروه‌ها و نهادهای مردمی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بر حفاظت و صیانت از انقلاب تاکید فرموده که باید سرلوحه کار همه مسوولان قوا قرار بگیرد، اظهار داشت: وظیفه مردم است که دقت کنند این انقلاب با چه تفکر و آرمان‌هایی شکل گرفته و امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب چه اهدافی را برای این انقلاب مدنظر داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: برای جلوگیری از انحراف مسیر انقلاب، همه وظیفه داریم از سنگ اندازی در مسیر تعامل قوای سه گانه به ویژه قوه مجریه و مقننه پرهیز کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بزرگترین سازمان ضدتروریستی جهان خواندند،گفت: در آستانه ۸ شهریورماه روز مبارزه با تروریسم و انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین هستیم و همگان می‌دانند امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب تروریسم دولتی در منطقه حضور دارد و حمایت آنها از گروه‌های تروریستی سبب ناامنی منطقه و سایر کشورها شده است.

وی با اشاره به عملکرد درخشان سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم یادآور شد: برگ زرین این عملکرد مبارزه با گروهک تروریستی داعش در منطقه بود که سبب ریشه کنی داعش شد و مدال افتخار برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب به لحاظ توان و قدرت بازدارندگی به نقطه‌ای رسیده که دشمنان نظام به رغم همه توان نظامی که در منطقه پیاده کردند، جرات انجام کار نظامی علیه ایران اسلامی را ندارند و ملت، مسوولان و رهبر معظم انقلاب قدردان زحمات و تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی درباره نقش سپاه در مقابله با سرویس‌های جاسوسی برای صیانت از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های سال گذشته شاهد بودیم که دشمن تمام امکانات مالی و دلارهای خود را به کارگرفت و گروه‌های مختلف جاسوسی به صحنه آمدند تا انقلاب اسلامی و ملت ایران را زمین گیر کنند. ولی اقتدار نظام و اقداماتی که توسط سپاه و بسیج صورت گرفت، مانع از موفقیت دشمنان در اجرای افکار شوم آنها شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha