استاندار تهران: ده‌ها طرح عمرانی نیمه کاره در استان وجود دارد/ متخلفان را معرفی کنید

شهرری - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به وجود ده‌ها طرح عمرانی نیمه کاره از سالیان متمادی در این استان، گفت: مدیران، ناظران و پیمانکاران متخلف را معرفی کنید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ علیرضا فخاری شامگاه یکشنبه در دومین جلسه شورای فنی استان تهران با اشاره به ضرورت تکمیل طرح های عمرانی اظهار داشت: ضمن معرفی مدیران، ناظران و پیمانکاران متخلف، گزارش کار جدید با حضور دستگاه‌های مربوطه و نظارتی تهیه و ادامه اجرای طرح های نیمه کاره آغاز شود.

ده‌ها طرح عمرانی نیمه کاره از سالیان متمادی در استان تهران وجود دارد که ضمن معرفی مدیران، ناظران و پیمانکاران متخلف، گزارش کار جدید با حضور دستگاه‌های مربوطه و نظارتی تهیه و ادامه ساخت پروژه‌ها آغاز شود.

وی ادامه داد: برای تکمیل طرح های عمرانی، برنامه‌ریزی صورت گیرد و ردیف‌های بودجه نیز تکمیل شود تا پروژه‌ها نیمه‌تمام نماند.
فخاری با اشاره به لزوم پیگیری وضعیت طرح های عمرانی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام استان ضروری است و این موضوع، با حساسیت‌ پیگیری شود.

استاندار تهران افزود: کمبود اعتبار از مهم‌ترین عوامل رهاسازی طرح های عمرانی است و طرح‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی برای ادامه ساخت و بهره برداری دارد، مشخص و در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار تهران: ده‌ها طرح عمرانی نیمه کاره در استان وجود دارد/ متخلفان را معرفی کنید


فخاری ادامه داد: بهره برداری به موقع از طرح‌های عمرانی سبب جلوگیری از اتلاف منابع و محافظت از بیت المال می‌شود و همه ما در قبال عدم تصمیم گیری به موقع و شایسته، مسئول هستیم و عواقب آن نیز متوجه ما خواهد بود.

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام استان ضروری است و این موضوع، با حساسیت‌ پیگیری شود.
در ابتدای جلسه، «سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از متمرکز کردن اجرای طرح های ساختمانی در ادارات کل «راه و شهرسازی» و «نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران» و منع ۱۶ دستگاه اجرایی از شروع طرحهای عمرانی خبر داد.
وی افزود: اجرای طرح های مطالعاتی فنی و اجرایی در راستای ارتقای کیفیت و کاهش هزینه و همچنین زمان اجرای طرح های عمرانی منطبق با سند نظام فنی و اجرایی کشور را از اقدامات انجام شده در راستای کاهش مشکلات موجود بیان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha