پرورش‌خواه: در ۲ هفته گذشته بازیکنان از نام استقلال دفاع کردند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در این ۲ هفته گذشته بازیکنان از اسم استقلال دفاع کردند. تیم در فصل نقل‌وانتقالات نتوانست بازیکن بگیرد و الان هم که بازی‌ها را می‌بینیم جواد نکونام با کمبود بازیکن مواجه شده است.

بهروز پرورش‌خواه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره پیروزی استقلال در هفته دوم لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال باتجربه‌ای که داشت توانست ۳ امتیاز مهم را در خانه خود به دست آورد. در این ۲ دیدار گذشته استقلال در لیگ برتر، تیم نیازمند آن است تا در هر پست یک بازیکن با کیفیت جذب کند و متاسفانه باشگاه با کمبود بازیکن مواجه شده است.

وی افزود: تیم سپاهان بازیکنان خوبی جذب کرده و به نظر من یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر ایران است که توانسته در فصل نقل‌وانتقالات بهترین بازیکنان داخلی و خارجی را بگیرد اما در مقابل استقلال ستاره‌های خود را از دست داده و نیمکت قوی هم ندارد. در این ۲ هفته گذشته بچه‌های تیم از اسم استقلال دفاع کردند. در هر صورت امسال هر بازی برای استقلال سخت خواهد بود. چون در فصل نقل‌وانتقالات نتوانستند بازیکن بگیرند و الان هم که بازی‌ها را می‌بینیم جواد نکونام با کمبود بازیکن مواجه شده است.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: برخی از پیشکسوتان عنوان کردن که استقلال هیچ تغییری نکرده، ولی همه شاهد هستیم که تیم تغییر کرده و بازیکنان مهم و تاثیرگذار از تیم رفته‌اند. الان در بازی‌های پیش‌رو بازیکن مصدوم می‌شود یا چند اخطاره می‌شود و تیم بازیکنی روی نیمکت ندارد که بتواند جایگزین کند. امیدوارم در نیم فصل دوم مدیران با برنامه‌ریزی درست بتوانند با کیفیت‌ترین بازیکنان را جذب کنند.

پرورش‌خواه در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی در دیدار با ملوان بندرانزلی، خاطرنشان کرد: هر بازیکنی در طول فصل فراز و نشیب دارد؛ وقتی که بازیکن در تمرینات رقیب نداشته باشد به طور حتم در بازی‌ها انگیزه‌ای برای رقابت ندارد. ولی امسال در فصل نقل‌وانتقالات باشگاه یک دروازه‌بان دوم را به خدمت گرفت که رقیب حسینی است و با همدیگر می‌توانند رقابت کنند. در این دو بازی که دیدیم حسینی عملکرد خوبی داشت در بازی با ملوان توانست یک پنالتی هم بگیرد. او دروازه‌بان قابل اعتمادی است و ما باید از او حمایت کنیم که بتواند بهترین عملکرد خودش را نشان دهد.

وی در مورد حضور دوباره مهدی هاشمی‌نسب در کادر فنی استقلال، اظهار کرد: به نظر من هر کسی که می‌تواند به استقلال کمک کند باید حضور داشته باشد. به طور حتم حضور هاشمی‌نسب به نفع استقلال است، چون او با تعصبی که دارد می‌تواند به تیم کمک کند. متاسفانه در فصل گذشته شاهد بودیم در هر بازی نیمکت استقلال دچار حاشیه می‌شد. حاشیه‌ها و جدل‌های کنار زمین باعث می‌شود بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند. همه ما شاهد بودیم اگر حاشیه‌های کنار زمین نبود استقلال می‌توانست در جام حذفی نتیجه بگیرد.

پیشکسوت استقلال درباره انتقاد از عملکرد مهرداد محمدی خرید جدید باشگاه استقلال گفت: محمدی پیش از فصل مصدومیت کوچکی داشت و نتوانست خودش را برای شروع فصل آماده کند. در ۲ بازی که دیدم او همیشه به عنوان یار تعویضی آمده است. قطعا در دیدارهای بعدی عملکرد خوبی را از او شاهد خواهیم بود.

در حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور استقلال از ساعت ۲۰ امروز (چهارشنبه) در نقش جهان میهمان سپاهان اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha