پیشکسوت دروازه بانی: هواداران تراکتور به پورحمیدی فرصت بدهند

تبریز-ایرنا- پیشکسوت، مربی و دروازه بان اسبق تیم تراکتور با اشاره به اشتباهات اخیر حسین پورحمیدی، گفت: این گلر یکی از سه دروازه بان آماده ایران به شمار می رود و برای اینکه خود را با شرایط تیم وفق دهد و انتظارات هواداران را برآورده کند نیاز به زمان دارد.

به گزارش ایرنا، امیر احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، کارنامه موفق پورحمیدی در فصل گذشته را نشان دهنده شراط فنی او دانست و با تاکید بر اینکه با سپری شدن چند بازی به شرایط ایده آل باز خواهد گشت، افزود: کیفیت فنی وی جای هیچ بحثی ندارد، اما اینکه چرا طی سه بازی اخیر دچار اشتباهات فاحش شده و منجر به رقم خوردن باخت برای تراکتور می شود، به طور کامل نشان دهنده آشفتگی روحی است که ترمیم این مشکل نیازمند گذشت زمان است.

وی تغییر باشگاه و حضور در پرهوادارترین تیم آسیا را یکی از علل ناکامی های اخیر پورحمیدی برشمرد و ادامه داد: بازیکنی که از یک تیم متوسط که جایگاهش در فوتبال ایران مشخص است، به تیمی آمده است که در هر بازی ۸۰ هزار تماشاگر دارد و مسایل مختلف حاشیه ای و فنی در آن به دقت نزد افکار عمومی تحلیل می شود موجب بروز مشکلات روحی خواهد شد.

احمدی انتظارات از گلر اول تراکتور را بسیار بالا توصیف و اظهار کرد: البته نباید از نظر دور داشت که هر سه بازی اخیر تراکتور با سه تیم قلدر و تراز اول ایران و آسیا بود که همین امر نیز می تواند منجر به تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط روحی و روانی دروازه بان شود.

وی شعار عده ای از هواداران علیه پورحمیدی در بازی مقابل شارجه را نادرست خواند و با بیان اینکه این عمل به مثابه خودزنی است، یادآور شد: در هر حال باید هواداران قبول کنند که این گلر باید در حداقل ۳۰ بازی درون دروازه تراکتور قرار بگیرد و اگر انتقادات بیش از حد وسیع تر شود، شاید بازگشت او به شرایط عادی غیرممکن شود.

احمدی گفت: من به هواداران فهیم و نکته سنج تراکتور قول می دهم با یک برد شرایط روحی پورحمیدی بهبود یافته و انتظارات هواداران از او برآورده خواهد شد که در این مسیر صبوری، اسلحه اصلی می تواند باشد.

وی رایزنی باشگاه تراکتور برای حضور یک دروازه بان درجه یک را اقدامی موثر خواند و افزود: اگر این مذاکرات نتیجه بخش باشد، تراکتور صاحب ۲ دروازه بان در حد تیم ملی می شود که این برای کیفیت بخشی هر ۲ نفر بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند رقابت را در این پست قوی تر و حساس تر بکند.

پیشکسوت دروازه بانی: هواداران تراکتور به پورحمیدی فرصت بدهند
امیر احمدی

مربی دروازه بانان تیم رخش خودرو تبریز ادامه داد: جایگزینی محمدرضا اخباری که دارای جایگاه بالا نزد هواداران بوده و به لحاظ فنی نیز از جمله نفرات برتر چندین ساله تراکتور بود، در روحیه پورحمیدی موثر بوده و هواداران باید مثل اخباری که چندین سال برایش فرصت ایحاد کردند تا به نقطه امن تیم تبدیل شود، همین فضا را برای این گلر جوان نیز مهیا کنند.

احمدی وظیفه مربی دروازه بانان تراکتور را که سابقه حضور در تیم منچستر دارد برای بازگرداندن شرایط روحی پورحمیدی بسیار مهم خواند و گفت: مربی می تواند با بازنشر فیلم های فصل گذشته و صحبت های روحیه بخش و اطمینان آور و تزریق انرژی مثبت، گلر تراکتور را به شرایط آرمانی بازگرداند.

وی به مدیران باشگاه تراکتور پیشنهاد کرد تا برای حداقل یک بازی بازوبند کاپیتانی را به پورحمیدی بسپارند و با توجه به اینکه بازی آینده با استقلال خوزستان است، این موضوع می تواند در بازگشت روحیه او مثمرثمر باشد که سابقه این امر در تراکتور وجود دارد.

پشکسوت تراکتور ابراز امیدواری کرد با صبر و حوصله هواداران و تلاش مربیان، پورحمیدی در سریع ترین زمان ممکن به شرایط مطلوب برسد .

به گزارش ایرنا، حسین پورحمیدی در بازی های اخیر تراکتور عملکرد ضعیفی از خود نشان داده و در تعدادی از گل های رقبا در لیگ برتر و مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بنا به اعتقاد کارشناسان مقصر بوده است.

تراکتور در سه بازی اخیر خود هفت گل از حریفان دریافت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha