ملی‌‎پوش اسکیت: فاصله‌ زمانی با مدعیان را به حداقل رساندیم/ در امدادی شانس مدال داریم

تهران- ایرنا- بانوی ملی‌پوش اسکیت ایران گفت: با توجه به رکوردهای به دست آمده، وضعیت تیم ملی اسکیت خوب است و شانس زیادی برای کسب مدال در امدادی و سایر مواد در بازی‌های آسیای داریم.

نهال مقدم رحمانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به اعلام ترکیب نهایی تیم ملی اسکیت ایران جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، یادآور شد: در این مدت تمرینات سخت و فشرده‌ای را سپری کردیم و به کسب مدال در این دوره‌ از بازی‌ها، امیدوارم هستیم.

وی ادامه داد: نسبت به دوره‌های قبلی از آمادگی بیشتر و بهتری برخوردار هستیم چرا که تمرینات منظم و مستمری را داشتیم و با توجه به وقفه‌ای که در برگزاری این رویداد هم ایجاد شد، با فرصت بیشتری خودمان را آماده حضور در هانگژو کردیم.

این بانوی ملی‌پوش اسکیت تاکید کرد: با توجه به تمریناتی که داشتیم از نظر زمان و رکورد، پیشرفت زیادی کردیم و و به رکورد مردان نزدیک شده‌ایم که نشان می‌دهد تیم اسکیت دختران رشد قابل توجهی داشته و با توجه به هماهنگی ایجاد شده بین همه نفرات، امید بسیاری به کسب مدال‌های خوشرنگ در هانگژو داریم.

ملی‌‎پوش اسکیت: فاصله‌ زمانی را مدعیان به حداقل رساندم/ در امدادی شانس مدال داریم

مقدم رحمانی در پاسخ به این سئوال که همدلی و هماهنگی بین نفرات تا چه میزان در موفقیت و کسب مدال موثر است، گفت: اینکه بخواهیم به یکدیگر کمک کنیم در رشته امدادی به همه ما انرژی مضاعفی می‌دهد؛ در این ماده همه چیز متفاوت است و باید همه برای هم تلاش کرده و به اصطلاح بجنگند و این همدلی امسال بین تیم دختران به خوبی ایجاد شده است.

این ملی‌پوش اسکیت کشورمان از تیم‌های کره‌جنوبی و تایوان به عنوان حریفان اصلی ایران نام برد و یادآور شد: خوشبختانه رکوردهای به دست آمده نشان می‌دهد فاصله ما با تایوان خیلی نزدیک است و با توجه به زمان باقی مانده در صدد هستیم تا اختلاف‌ها را به حداقل برسانیم.

رقابت‌های اسکیت در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز شنبه هشتم مهرماه آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha