چند طرح تولیدی و صنعتی با حضور استاندار تهران در شهرری به بهره‌برداری رسید

شهرری - ایرنا - همزمان با هفته دولت چند طرح صنعتی و تولیدی با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و سایر مسئولان صبح روز پنجشنبه دوم شهریور در شهرستان ری به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار تهران در گام نخست به شهرک صنعتی شمس آباد رفت و پست برق سیار ۶۳ کیلووات تغذیه کننده برق این شهرک صنعتی را با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد.

بهره برداری از فاز نخست کارخانه تولید لوله های پنج لایه و شیرآلات بهداشتی گروه صنعتی ایزی پایپ دومین مقصد استاندار تهران و هیات همراه برای افتتاح بود، این کارخانه به مساحت ۳۱ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۱۵ نفر به بهره برداری رسید.

استاندار تهران و هیات همراه همچنین خط تولید پکیج کارخانه تاش رادیاتور در شهرک صنعتی شمس آباد را افتتاح کردند، این طرح به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۵ نفر به بهره برداری رسید.

راه اندازی و احیای مجدد شرکت دانش بنیان ماهان طراحی و تولید انبوه الکتروموتور های صنعت خودرو سازی و مجموعه های مرتبط در شهرک صنعتی شمس آباد به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ هزار میلیاردریال و اشتغالزایی ۱۲۰ نفر از دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، بشارت معاون استاندار تهران و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، صائبی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، حسین خانی بخشدار فشافویه ، یعقوبی شهردار حسن آباد و مسئولان منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی شمس آباد بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ را در زمین سه هزار هکتاری خود جای داده و یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی ایران به شمار می آید.

این شهرک صنعتی در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران- قم، در مجاورت شهر حسن‌آباد، در فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)  قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha