۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85208942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: دولت سیزدهم امانت دار مردم در اداره امور کشور است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم با اطمینان بخشی به مردم،‌ گفت: دولت سیزدهم به عنوان امین ملت،‌ امانت دار امور کشور بوده و برای اجرای اهداف خود تمام تلاشش را به کار گرفته است.

به گزارش ایرنا،‌ محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه و در اولین روز از هفته دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تصریح کرد: دولت سیزدهم با اراده مردم و در جهت پررنگ تر شدن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه عمل و اجرا و در مسیر خدمت رسانی به مردم و تسری بخشیدن به جریان سلامت در حوزه اجرایی کشور برروی کار آمده است و خوشبختانه اقدامات صورت گرفته را مردم این روزها مشاهده می کنند.

وی افزود: در ایامی که دولت سیزدهم استقرار پیدا کرده اقدامات قابل توجهی در بخش های داخلی و خارجی کشور صورت گرفته تا جایی که نتایج حاصل شده روز به روز بیشتر نمایان می شود و همین مساله بارقه های امید و بهبود شرایط را در دل مردم روشن کرده است.

اعلایی خاطرنشان کرد: در استان قزوین اولویت های مورد توجه مردم با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود و همچنین با توجه به شرایطی که از ابتدای کار دولت پشت سر گذاشتیم، در حال انجام است که بخشی از آنها در طول هفته دولت اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha