۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85209129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام:

پارک ۶ هزار خودرو در پارکینگ اربعین

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85209129
پارک ۶ هزار خودرو در پارکینگ اربعین

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام از پارک ۶ هزار خودرو در پارکینگ بزرگ اربعین شهر مهران خبر داد و گفت: از بامداد امروز تا این لحظه ۶۸ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام روز پنجشنبه در جریان بازدید از پارکینگ بزرگ اربعین در مهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون ۶ هزار خودرو در این پایانه پارک شده و لحظه به لحظه بر این ظرفیت افزوده می‌شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی های لازم در جهت تأمین آب و یخ در پارکینگ اربعین انجام شده و در مکان‌های مختلف آب خنک بین زوار توزیع می‌شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه علاوه بر آب خنک، سایر خدمات لازم و مورد نیاز نیز ارائه می‌شود، افزود: مردم، موکب داران و مسئولان به خوبی و با وحدت و انسجام خدمت رسانی به زوار را نصب‌العین خود قرار داده‌اند.

پارک ۶ هزار خودرو در پارکینگ اربعین

استاندار ایلام همچنین در ادامه با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۶۷ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند، گفت: این میزان از بامداد امروز تاکنون به ۶۸ هزار نفر رسیده است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام افزود: در مجموع و از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد ۷۰۰ هزار نفر از این مرز تردد کردند.

به گزارش ایرنا، پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی شهر مرز مهران واقع شده است و بنا بر گفته مسوولان استان مجموع ۲ پارکینگ اربعین با ۸۰ هکتار مساحت ظرفیت پارک حداقل ۱۰۰ هزار خودرو را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha