عضو هیات رئیسه مجلس: قشم منطقه ای راهبردی و بسیار مهم برای نظام است

قشم - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مرزی قشم منطقه ای راهبردی و بسیار مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که پای کار انقلاب بودن مردم شیعه و سنی آن از مهمترین ظرفیت‌ های این منطقه در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قشم، روح الله متفکر آزاد روز پنجشنبه در گردهمایی «روایت خدمت» که با حضور مدیران شورای اداری و تامین این شهرستان مرزی در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نمادهای خدمتگزاری خالصانه و صادقانه نظام به مردم هستند.

وی افزود: نقش شهیدان رجایی و باهنر در تغییر ریل حُکمرانی به سمت انقلاب اسلامی برجسته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله در حوزه فرهنگی اشاره داشت و تصریح کرد: پیش از انقلاب تنها ۱۱ بانوی نویسنده در کشور وجود داشت که اکنون به برکت انقلاب و امنیت پایدار آن ۲۸ هزار بانوی نویسنده رسمی در کشور فعال هستند.

متفکر آزاد ادامه داد: برای هر صندلی خدمت در جمهوری اسلامی ایران حدود ۷۲ نفر شهید شده اند، از این رو باید افراد در پذیرفتن مسوولیت ها به این مهم توجه داشته باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس: قشم منطقه ای راهبردی و بسیار مهم برای نظام است

وی اضافه کرد: زیست مسوولان در دولت سیزدهم، زیست بازگشت به انقلاب شده است و دولت با شعار مردمی، سبک خدمت و عملکرد مدیرانش توانسته قوه مجریه را به ریل انقلاب بازگرداند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بدانند مسوولان در این دولت بالاشهر نشین نیستند.

متفکر آزاد افزود: امور در زمانی به دولت سیزدهم واگذار شد که آوار سهمگین سونامی فشار آماده ریزش بود، اما دولت آیت الله رئیسی انضباط مالی قابل ستایشی به خرج داد به گونه ای که ۲ سال است که دولت کسری بودجه اجرایی ندارد و ثمرات آن به زودی برای مردم نیز ملموس خواهد بود.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی نیز جزو برترین دولت های مستقر است و به خوبی می داند که زبان دنیا تنها انگلیسی و آمریکایی نیست بلکه ظرفیت های بین المللی و منطقه‌ای بسیار فراگیر است.

عضو هیات رئیسه مجلس: قشم منطقه ای راهبردی و بسیار مهم برای نظام است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دولت با ایجاد جبهه اقتصادی بین المللی از طریق روابط سازنده با کشورها ناکارآمدی تحریم ها را به دشمن دیکته می کند.

متفکرآزاد بیان کرد: ایفای نقش موثر در تنش زدایی با کشورهای مسلمان و حل اختلاف های امت اسلام از اقدامات شاخص دولت سیزدهم است.

وی عنوان کرد: مردم باور دارند دولت سیزدهم با روحیه جهادی و تلاش به دنبال حل مشکلات است و دروغ پراکنی نمی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رضایتمندی مردم قشم و استان هرمزگان برای کشور موضوعیت دارد و وظیفه مسوولان در این شهرستان مرزی و استان راهبردی را سنگین‌تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل آب جزیره قشم باید با همکاری تمامی دستگاه ها حل شود و مجلس نیز در این زمینه کمک کار خواهد بود و حمایت های لازم را در مرکز کشور انجام می دهد و امیدوارم در آینده ای نزدیک با همت و تلاش جهادی همه مسوولان در قشم شاهد حل مشکلات مردم در این منطقه باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس: قشم منطقه ای راهبردی و بسیار مهم برای نظام است

دولت سیزدهم نور امید را در دل مردم زنده کرده است

در ادامه این در گردهمایی «روایت خدمت»، محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم اظهار داشت: دولت سیزدهم توانسته است با حرکت بر مدار خدمت صادقانه و بی‌ منت نور امید را در دل‌ های مردم زنده کند.

وی با بیان اینکه شهدای دولت خاصه شهیدان رجایی و باهنر استوانه‌ها و استوره‌های خدمت صادقانه، بی منت و بی ادعا هستند، گفت: دشمن در هرکجا نور امیدی در دلی مردم در حال زنده شدن باشد بی درنگ به سر منشا آن نور حمله می کند که ترور شهیدان رجایی و باهنر مصداقی از آن است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: دولت سیزدهم به واسطه مسیر و راهی که رئیس جمهور بر اساس راهبردهای مقام معظم رهبری در پیش گرفته توانسته است امید را در دل مردم روشن کند.

محمد حسینی ادامه داد: مدیران دولت در شهرستان قشم متناسب با شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور، مهار تورم نارضایتی ها و رشد تولید رضایتمندی ها را در دستور کار دارند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران این شهرستان مرزی باید با تمام توان و بدون خستگی مسیر پیش رو را با محوریت عدالت دنبال کنند تا ثمره اقدامات دولت سیزدهم برای مردم تبیین و محسوس شود.

به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

همزمان با هفته دولت ۶۹ طرح به ارزش هزار و ۴۳ میلیارد تومان در شهرستان قشم به بهره‌برداری می رسد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha