ناکامی نمایندگان تراپ ایران در تیراندازی قهرمانی جهان

تهران- ایرنا- در هشتمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و در پایان ۵ راند از تراپ بانوان و مردان، جایگاه نمایندگان ایران مشخص شد.

به گزارش ایرنا، امروز (پنجشنبه) و در هشتمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و در پایان دور مقدماتی، شیوا فرح‌پور با ۱۱۱ امتیاز در جایگاه چهل‌وششم و مرضیه پرورش‌نیا با ۱۰۹ امتیاز در رده ۵۵ قرار گرفت.

در بخش مردان و در پایان دور مقدماتی نیز محمد بیرانوند با ۱۱۷ امتیاز در رده هفتادویکم و محمدحسین پرورش‌نیا با ۱۱۵ امتیاز در رده نودوچهارم و شاهو امامی‌راد با ۱۱۰ امتیاز در رده صد و بیست‌ودوم جای گرفتند. گفتنی است محمد بیرانوند در این مسابقات رکورد شخصی خود را ارتقا دارد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و توزیع سهمیه المپیک از ۲۶ مردادماه با حضور ۱۰۱ کشور و بیش از ۱۲۰۰ تیرانداز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز و فردا (جمعه) به پایان می‌رسد.

تیراندازی ایران در این مسابقات یک مدال نقره در میکس تفنگ توسط شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام و یک برنز تپانچه تیمی توسط هانیه رستمیان، مینا قربانی و گلنوش سبقت الهی و همچنین یک سهمیه توسط شرمینه چهل امیرانی در تفنگ ۱۰ متر به دست آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha