شهروندان  ری با اجتماع در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) اهانت به ساحت قرآن را محکوم کردند

شهرری - ایرنا - جمعی از شهروندان قبله تهران پنجشنبه شب با اجتماع در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اهالی ری در این اجتماع با در دست گرفتن قرآن‌ها، هرگونه اهانت به ساحت این کتاب مقدس آسمانی را محکوم کردند.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان عضو هیأت امنا و عضو هیأت علمی مجتمع حوزوی صدر (مشکات) و مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به عنوان سخنران این مراسم، با تأکید بر ضرورت وحدت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی و همه پیروان ادیان آسمانی برای مقابله مؤثر با هرگونه اهانت به ساحت قرآن کریم، بیان کرد: هتاکی که در خصوص قرآن کریم در اروپا صورت گرفته است، موضوع جدیدی نیست.

وی افزود: این موضوع قطعا به دلیل موج اسلام خواهی است که در کشورهای اروپایی راه افتاده است و آنها مجبور به دست و پا زدن‌های این گونه شده اند هرچند که این نوع حرکات تأثیری نخواهد داشت.

اهالی ری با اجتماع در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) اهانت به ساحت قرآن را محکوم کردند

قاسمیان گفت: عده‌ای می‌خواهند خورشید قرآن را با فوت خاموش کنند، اما مکر آنها در با خواست خداوند بی اثر می‌شود و خواهید دید در این موقعیت حساس، موج قرآن خواهی و کرسی‌های تلاوت قرآن از این به بعد بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که شاهدیم در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سال جاری واعظان، مداحان و عزاداران، قرآن به دست می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، مراسم اجتماع در پی اهانت‌های چندباره به ساحت مقدس قرآن کریم در شبستان امام خمینی(ره) حرم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور مسئولان شهرستان و رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ و مدیران شهری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha