۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۳۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85209556
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه خوزستان: یکی از الزامات خدمات رسانی درست به مردم شناخت دشمن است

دزفول- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه یکی از الزامات خدمات رسانی درست به مردم شناخت دشمن است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند در مقابل اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستند و در آن خلل ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسن شاهوارپور شامگاه پنجشنبه در جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج دزفول در محل دانشگاه آزاد واحد دزفول افزود: دشمنان قسم خورده این مرز و بوم همواره به دنبال این بودند که به هر طریقی انقلاب اسلامی را شکست دهند.

وی گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی اسلامی برنامه ریزی کردند تا با ایجاد بحران های مختلف این انقلاب را با چالش های مختلف مواجه کنند و از پای درآورند اما به سد مقاومت مردم برخورد کردند و به اهداف شوم خود نرسیدند.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش داشتند تا افراد مد نظر خود را در مسئولیت های مختلف قرار دهند به همین دلیل به دنبال کنار زدن افراد عالم و دانشمندی همچون شهید باهنر و شهید رجایی بودند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی رشادت ها و ایستادگی بزرگمردان و شهدا به دشمنان نشان داد که با جنگ سخت نمی توانند به اهداف خود برسند به همین دلیل برای رسیدن به اهداف شوم خود به سمت جنگ نرم حرکت کردند.

سردار شاهوار پور با بیان اینکه هیچگاه از ارتباط یک طرفه با غرب سود نبردیم، ادامه داد: رویکرد انقلاب اسلامی این است که در مقابل خواسته های نا متعارف و ارباب و رعیتی غرب نسخه ایستادگی را مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی برای معرفی ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال تجربیات هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان خوب کار نشد، اظهار کرد: با این وجود مجموعه سپاه و بسیج همواره تلاش داشته در شناخت مسیر درست به جامعه پیشقدم باشد.

فرمانده سپاه خوزستان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در تقویت خطوط دفاعی خود بسیار موفق بوده و خوشبختانه در منطقه خطوط دفاعی خود را به خوبی توسعه داده است و به همین دلیل اقتدار نظام جمهوری اسلامی دشمن را عراق و یمن و سوریه زمین گیر کرده است.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: برای عبور از سختی ها باید شبانه روز کار کرد و در این راستا امروز بسیج و سپاه در بخش های مختلف به خوبی ورود کرده است، به عنوان مثال در بخش کمک به نیروی انتظامی و تامین امنیت بسیج و سپاه به خوبی ورود کرده است .

سردار شاهوار پور با تاکید بر ایجاد امید در جامعه ،ادامه داد: نگاه مردم به بسیج باید امیدوارانه باشد.

در ادامه این جشنواره فرماندار ویژه دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان باهنر و رجایی گفت: دستاوردها و موفقیت‌های بسیج به واسطه جایگاه مردمی این نهاد است.

علیرضا خردمند با بیان اینکه بسیج همواره در صحنه است، افزود: افراد برگزیده در جشنواره مالک اشتر به عنوان الگو در جامعه معرفی می‌شوند و جامعه می‌تواند از این الگوها به بهترین شکل استفاده کند.

وی ادامه داد: امروز بسیج به برکت کادرسازی از مجموعه‌های برتر در سطح کشور است که جا دارد از حضور همیشگی بسیجیان و فرماندهان بسیج در صحنه قدردانی شود

. فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه حضور بسیج همواره باعث شکوفایی می‌شود، گفت: ناحیه مقاومت بسیج دزفول همواره رتبه های برتر را در سطح نواحی استان خوزستان کسب کرده است.

وی از همکاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در برنامه‌های این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، برترین های رده های بسیج و سپاه دزفول در این جشنواره معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha